Gå til innhold

Musikkvideoen min. :)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fin låt! Hva bruker du når du lager musikken?

Jeg bruker Fruity Loops for det meste. Har sett litt på Reason også, men den var litt avansert. Liker FL best, sikkert fordi jeg har lært meg å bruke den. Bruker også Protracker på Amiga'en, men det er jo en helt annen sak. :)

Brukte FL selv før... begynte på reason men det var litt mer avansert ja:P

men men... eneste jeg gjør nå er å mixxe litt på pcen:P prøver å spare opp til skikkelig dj utstyr, men alle penga forsvinner i alle andre retninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videon var jo helt grei da. Mye såkalt "briefing", men ellers helt grei. Bra for å være amatørlaga da.

Musikken var ikke helt min type. Liker trance osv. men den tok liksom aldri av. Kansje en vokal mix hadde gjort seg. Et lite refreng som "fenger"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra sang, og videoen var en meget god start!!

Hvor mye har du senket bilen din ? Så veldig fin ut!

Takk for det.. Husker ikke hvor mye den var senket jeg. Og jeg har ikke bilen lenger. Så det kommer vel en showoff video av den nye også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videon var jo helt grei da. Mye såkalt "briefing", men ellers helt grei. Bra for å være amatørlaga da.

Musikken var ikke helt min type. Liker trance osv. men den tok liksom aldri av. Kansje en vokal mix hadde gjort seg. Et lite refreng som "fenger"..

Ja vi brukte en stund på den faktisk. Men skal få en annen en til å mix sammen neste video. En fra tyskland som er med i gruppa mi, han er profersjonell editor. Det burde bli bra. Og om vi filmer litt bedre også, hehe, så blir det bra.

Tok den ikke av synes du? Hmm, den bygger seg jo litt mer og mer opp. Men mangler vel takeoff'et ja. Har en versjon der det synges også, men synes ikke den ble så bra. Men kan hende den blir å høre på den nye EP'n min som kommer til sommeren.

Er forresten flere EP'r/sanger av meg på den siden jeg oppga, kan jo være at du finner noe du liker som jeg har laget der.. :) (En som heter Cross of youth har synging. Det er noen til der også som har den..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal mye til å lykkes i trance bransjen og. du har et godt grunnlag, men må få inn noe som fenger. uansett hvor latterlig refrenget er, så kjøper folk det. Jeg personlig vil ha sanger der du føler det tar av og kjører litt hardt på. Kansje ikke din stil da kansje, men elsker sanger der du blir helt med i musikken å føler for å bryte alle grenser som finnes på veien. Slike sanger som er skapt for stor fart osv. Hehe, kan høres dumt ut, men slik jeg(og mange andre) føler. F.eks Rocco : One, two, three osv.

sanger som tar seg opp og tar skikkelig fint av.

Skal ikke si at jeg liker helt slik "syre"-musikk, men ting må fenger.

Men du er godt på vei. Ser for meg at du kan komme langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f... digger den sangen der, helt konge sang .... synes du skal komme opp med mere sånn musikk,jeg kommer hvertfall til og kjøpe plata di :D

Hehe, ja men det høres bra ut.. Er nok ikke sikkert du trenger å kjøpe den engang.. Bare besøk www.moodsplateau.net (under "releases" og "Net eps" jevnlig, så kommer du nok til å finne den sangen der på en ny ep av meg sammen med 4-5 andre sanger om ikke så alt for lenge. :)

Men såklart, vil du kjøpe den er det jo bare å overføre litt penger på kontoen min, så skal jeg sende over en ordentlig CD til deg jeg med cover og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått meg en ny favoritt sang! jeg holder selv litt på med FL men ikke i så avansert omfang ;) dette var seriøst helt rått.. :D fortsett slik, håper og høre mer fra deg, i samme stil som denne!

Takk for det.. Alltid hyggelig med slik feedback. :) Mange som liker denne sangen virker det for. Men, se på svaret mitt over. Der kan du jo finne mer du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...