Gå til innhold

Musikkvideoen min. :)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

mAZE - Stay with me , musikkvideo!

Nå har vi endelig fått lagt den ut på internett, så da er det bare å laste den ned for de som vil det.

Den er å finne HER!

Dette er våres første forsøk på noe slikt, så ikke forvent verdens beste resultat. Kan hende jeg bare skulle holdt meg til musikk.. :)

For å få best kvalitet på den bør den spilles via TV om mulig. Litt dårlig lys på PC-skjermen.

Feedback ønskes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt greit lys på LCDen min, men den er ganske lyssterk.

Grei video til å være førstegangsforsøk synes jeg. Tøft gjort å prøve. :) Åja, og så var det jo en del fine damer der da... ;) Hvordan fiksa du det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!! Synes denne faktisk var meget bra! Likte musikken, spesielt pianodelen. Nye prosjekter på gang da?

Jobber med en ny EP, som forhåpentligvis skal bli ferdig iløpet av sommeren. Det vil da også bli å se på den siden hvor musikkvideoen ligger. Ligger forøvrig flere Ep'r av meg der, under "Releases" og "Net EPs"..

Ellers driver jeg å planlegger en showoff video av den nye bmw'n min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin låt! Hva bruker du når du lager musikken?

Jeg bruker Fruity Loops for det meste. Har sett litt på Reason også, men den var litt avansert. Liker FL best, sikkert fordi jeg har lært meg å bruke den. Bruker også Protracker på Amiga'en, men det er jo en helt annen sak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mAZE: God låt!!! Mulig å få laste den ned som MP3?? :D

Takker for det.. Nei ikke enda dessverre. Men vi kan vel kanskje få til noe om du sender over en mail adresse til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt greit lys på LCDen min, men den er ganske lyssterk.

Grei video til å være førstegangsforsøk synes jeg. Tøft gjort å prøve. :) Åja, og så var det jo en del fine damer der da... ;) Hvordan fiksa du det? :D

Fikset det? Hehe, ikke noe problem det. Spurte bare om de ville være med å danse i musikkvideo jeg. Og så klart ville de jo det. Mange av de som er med er vel litt "fan" så kan jo være derfor. Var med 25damer og 23 av dem er jo helt knall.. :)

Vi hadde litt for dårlig kamera dessverre. Derfor litt dårlig. Skulle hatt litt mer lys i lokalene. Men men, det får gå. Skal nå prøve å sende den inn til Svisj om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...