Bmwturbo Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg har en helt ny aldri brukt bakrutesenker til salgs ca 1000kr. Og en etakardang (2,7l) kardang den har en helt syk utveksling men for høy til min stakkar 2,0l kardangen er gått ca 160000km av bestefaren min, eg har kjørt me an i ei uka!!! bud over 2000kr org. bak lippe til e-30 har jeg også, og noen bra (ikke knust) grøftelys av "gammle modellen" ca 600kr. mail meg på Bmwturbo86@hotmail.com eller send meg en PM!!! Jeg reiser til Danmark den 25.6 men er tilbake etter en uke, bare sån at dere vet hvorfor jeg ikke svarer med ein gang!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 har du noen bilder av baklippa og er den kardangen sperre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Er ikke sperre på den........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ikke sperre nei, å lippå e ei sån org "vinga"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå