Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Får jeg foreslå estoril-blå ? 8) Evt. hellrot?

Egentlig så liker jeg ikke blått eller rødt, men som feks i Candy-farge liker jeg de. Bilen var faktisk nylakket rød når jeg kjøpte den - jeg bare MÅTTE plukke den i biter... :wink:

Den estoril-fargen ser jeg ikke for meg, har du et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi: Har du fått noen informasjon om hva som IKKE kan byttes på ditt karosseri? Er det noe som må være beholdt, eller kan i utgangspunktet hver eneste karosseridel byttes? Da tenker jeg også på gulv, torpedo, bærebjelker under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi: Har du fått noen informasjon om hva som IKKE kan byttes på ditt karosseri? Er det noe som må være beholdt, eller kan i utgangspunktet hver eneste karosseridel byttes? Da tenker jeg også på gulv, torpedo, bærebjelker under.

Alt kan jo egentlig byttes egentlig, så lenge en har papirer på jobben. På min bil blir torpedo, gulv (minus tunnel - som må byttes for å gi plass til girkassen) og plate over bensintank stående igjen. Torpedo blir pga den er (utrolig nok!!) bra, og gulv får en ikke tak i. Har fått tak i noe ettermarked-gulvdeler, men har ikke bestemt meg helt ennå om hva jeg skal gjøre. Plata over bensintanker er også bra, så den får stå også.

Ellers så får resten en fornying, regner med resten av delene som mangler nå er annkommet lager hos BMW-Haugesund til jeg kommer hjem fra Tyskland igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen er faktisk dritbra. Hadde en innom her i dag som har en 3.6 i en M3 E30, og han holdt på å gå i spader når han såg den.. "Sånn vil eg og ha !!" sa han... :wink: For den passer nok bra til den motoren også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Skjer a?

Har vært mye på reis (var faktisk i Bamble i dag...), så det er ikkje gjort mer enn innkjøp av deler...

Har fått meg ny jobb nå, så nå skal jeg liksom være hjemme hver kveld... kanskje jeg får begynt på an igjen i neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takker for interessen gutter, men akkurat nå står jeg å tømmer "ordreboken" for biler/motorer som jeg har lovet ferdig i evigheter... Skal tydeligvis aldri få gjort noe med mitt eget.

I går ble en M50 b20 demontert, og en M50 b25 fikk seg nye stempelringer - samt nyhonede sylindre. Pga feil topp-pakning ble motoren ikke totalt sammensatt :cry:

Men for dere som fremdeles er interesserte i dette prosjektet mitt, så vil jeg bare opplyse om en ting: selv om karossen ikke får så mye fremgang, så handles det hele veien inn deler til bil og motor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...