Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !

Anbefalte innlegg

Skrevet
Viss du trenger et spark i rævva, så er "done deal" ;)

Har faktisk vært å ryddet plass på løftebukken til JAL_535 sin E30 nå, fått cleanet arbeidsbenken og plassert E28en i "sandblåserboksen".. PLUSS at jeg har fått snikkret sammen litt av motoren til Jon Arnold i dag også. Tror han blei litt sjokkert da han tilfeldigvis kom på besøk i dag, og jeg sto og monterte kamakslene hans, hehe....

Så det er faktisk litt bevegelse på ting i garasjen nå. Det er litt godt, for det er så alfor lenge siden sist...

• 2 months later...
Skrevet

Takk, det var bra.

Har faktisk store planer (igjen, hehe..) nå, da jeg satser på å få lånt meg en Carroliner rettejigg til høsten. Så går det i boks, så kan det faktisk utrolig nok være at det skjer ting i 2010 med denne bilen....

• 5 months later...
Skrevet

Nå kom det en ladning med enda mere nye deler, så jeg satser på å få rettejiggen i hus i januar - hvis alt går etter planen...

Så stay tuned, og smør dere med enda litt mere tolmodighet, dette skal bli morro!!

Skrevet
Jippi :) Har venta lenge på å se liv i denne tråden igjen :) Håp om å få den på veien til 2012 nå da?

Veeel... Jeg har vel sluttet å sette sluttdato på denne bilen egentlig, klok av skade. Men jeg har nå et håp om å få begynt på den over nyttår iallefall. Men E28en blir førstepri, og så E21.

Men ja, jeg håper å få lagt inn en haug med innlegg og bilder på våren om denne bilen :)

• 3 weeks later...
Skrevet

UPDATE!!!

Wow! De fleste av dere (og de aller aller fleste jeg kjenner) trodde vel aldri at denne dagen skulle komme. En update...

Joda, og neida. Det er ikke blitt jobbet med den, men den er nå kommet seg på plass - og har forskjøvet både E28ens tidsskjema og arbeidsplass...

Så som sagt, noe arbeid er ennå ikke utført, men ville nå vise noen bilder fra i dag...

Første bildet viser.... Hvem er det som gjemmer seg bak løftebukken? Jo, det er visstnok en sjenert E21... :wink:

s5zozo4y6xcs3pn6edz7.jpg

Og der var den ja, for de av dere som hadde glemt den ut...

i9zxzb38cuxe8iid7dv2.jpg

Her har jeg fått Car-O-Liner'en i hus:

txx934hzt5ruamin8jkj.jpg

Nå skjer det ting!!!

gb7rse4o56zs7ugaqrzx.jpg

Den skal henge godt fast, det måtte jeg forsikre meg om...

0hzoeudqent0gjkss8ff.jpg

Rear view!

ljdpkn7iq69rhsp15ujh.jpg

Front view:

zpbcz1qfdxuhn6gaj3p0.jpg

Skikkelig godt fast ja, hehe..

9yqgaizatrey7uju58nc.jpg

Og i rett posisjon må det være... Sjefen sjøl i dyyyp konsentrasjon, ser jeg, hehe...

xpvux3q425gg7703dvs5.jpg

Så.... For å gjøre en lang historie kort... Slik ble dagens resultat, i et sammendrag på 3 bilder. Enjoy!

ojzbo1643lu1dm9yc2c0.jpg

ui9t9rofoxg1eoapwoug.jpg

a98ghr2hu7zgtl2uv61s.jpg

Nå har det seg slik at jeg reiser på jobb i morgen, men ny oppdatering kommer forhåpentligvis i slutten av januar...

Please be seated...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...