Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Blir du ferdig i år da tro?

Kan tenke meg det blir fett med "2011 mod" Peters cab! :D

Nope, det er tvilsomt. Skal til med E28en så fort E21en er sveist "sammen". Det er fortsatt mye som skal gjøres med E21en, og det er tidkrevende (og koster kr det også :wink: ). Så da er det greit å fullføre E28en først, for den er mye nærmere ferdigstillelse...

Og snart står jo sommeren for tur, da er det jo høysesong i min bransje - så jeg regner med at denne sommeren også forsvinner i jobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel igrunn ikke gjøre dette prosjektet her mer omfattende karosserimessig nå, bra du får lurt inn litt BMW i de små friperiodene dine også. :)

Vel... Det er fortsatt endel som skal fjernes av gammelt stål. Det er vel egentlig bare torpedoveggen som blir stående igjen - hvis planen min går som den skal.... Så det er ENDEL arbeid før denne bilen ruller på 4 hjul ja. Skulle nesten ønske jeg var 20 år, singel og full av energi igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel igrunn ikke gjøre dette prosjektet her mer omfattende karosserimessig nå, bra du får lurt inn litt BMW i de små friperiodene dine også. :)

Vel... Det er fortsatt endel som skal fjernes av gammelt stål. Det er vel egentlig bare torpedoveggen som blir stående igjen - hvis planen min går som den skal.... Så det er ENDEL arbeid før denne bilen ruller på 4 hjul ja. Skulle nesten ønske jeg var 20 år, singel og full av energi igjen :wink:

Hehe, kan ikke være så alt for mye gammelt stål igjen før det kan kalles en splitter ny E21. :) Er bra at du tar deg god tid og gjør det skikkelig grundig når du først går til verks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta, konne tenkt meg å tatt meg ein tur te sveio å sett på prosjektene dine:)

stå på!!:)

Skal nok gå fint det, må bare treffe meg på en friperiode da :wink:

Jeg har vært i garasjen i dag også - en liten tur. Og når madammen kommer hjem fra byen i kveld, så skal jeg ut en tur til i garasjen et par timer. Bilder kommer senere i kveld, når jeg går inn for kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her som alltid jeg :D

Hyggelig..

Velkommen tilbake i kveld, så skal jeg ha et par nye bilder til deg. Ikke så mye som skjer, men jeg elsker jo når andre legger ut masse bilder av sine prosjekter - så da får jeg legge ut bilder jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært en liten runde i garasjen i dag også. Siste runde de neste 2 ukene faktisk, da jeg reiser på jobb mandag - og helga vil jeg tilbringe med familien.

Men... Back to the case...

ww2 var på hyggelig besøk i dag, og la igjen et par komplette rammevanger (jeg hadde egentlig bare kjøpt inn fremre del) - så da blir det bytting av komplette istedet. Nytt er nytt, helt klart...

ffaw76ne32u0cynja3bs.jpg

Etter litt sliping, kutting og enda mere borring, så ser venstre side av bilen slik ut nå.

blgyt9emy1vgquecy9ki.jpg

Jeg har faktisk et nærbilde av indre "a-stolpe i posisjon" :

1n99qe6cld0fa9ikcvhk.jpg

Med innerkanal, så liker jeg ting bedre og bedre...

yumri0r56u0ef8fpnrsh.jpg

Og her har vi faktisk en innerskjerm som vil la seg kontrollere for passform :wink:

q2064asktaf9x5160nwh.jpg

Og nå ser E21en jaggu ut som en bil igjen... Rart hva som kan skje på en 4-5 timer i garasjen....

Klaringer og millimeterpasninger må måles opp, men hadde egentlig lyst til å se hvordan det skulle se ut...

svrsnommg9ro7ed9vm6i.jpg

Ooooog andre siden.....:

1b1i3tvdzy4g5fr3c5ct.jpg

Det var herlig å endelig ha en følelse av å ha en E21 igjen... Dette gjør at jeg blir mer gira, men skal jo på jobb igjen... Så får ta det videre når jeg kommer hjem igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ikke har gitt den opp Pedi, hadde mine tvil ettersom denne tråden var død lenge... 8) Husker når du opprettet denne tråden, det var vel den mest "ekstreme/oppsiktsvekkende" tråden her inne når du kom med den. :applause::applause:

Stå på, hadde du bodd nærmere skulle du blitt nedlessa i karosserijobber fra meg sånn som du kan sveis og jigg -arbeid! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gutter, tolmodighet er en dyd... (ikke det at jeg har for mye av det da, hehe...)

De siste 5 årene mine har vært travelt med mye jobb, og det ser ikke "lysere" ut i nærmeste fremtid nå heller... Men nå er det iallefall mine egne biler som er på prioritetslista - og ikke andres. Så jeg får svinge innom garasjen innimellom på friperiodene mine, og det er rart hva som kan skje på noen timer spandert E21 en gang iblant. Jeg må jo få E21en av jiggen innen rimelig tid, så den er faktisk i tankene mine hele veien....

Men takk for at dere følger med her, det er morro med prosjektråder syns jeg - selv om det er min egen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...