Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det gutter!

Har ikke skjedd så mye for tida, har jobbet for det meste. Det eneste som har fått garasjetid nå, er 530en og TDSen....

Men så fort det skjer noe på denne fronten så kommer det nye updates!!

Skrevet

Sagt her mang en gang før, men veldig gjennomført å rått prosjekt :o

OT! Bare lurte på hvor mye ca du tar for å overhale samt evt optamelisere litt på M50 S50 motorer?

Skrevet

Evt overhale en motor som går, men bare bytte ut evt pakninger, stempelringer, div i topp osv til nytt og evt no små optimalisering av kam ventilfjører ol.

Skrevet
Evt overhale en motor som går, men bare bytte ut evt pakninger, stempelringer, div i topp osv til nytt og evt no små optimalisering av kam ventilfjører ol.

Ingen problem det, men jeg er jo et stykke unna...?

• 6 months later...
Skrevet
Når kommer det videre updates på dette sjuke prosjektet her? :D

Har hatt et travelt år, med mye reising (jobb) og diverse i privatlivet - så den er blitt nedprioritert.

Men den er ikke glemt, i det hele tatt.. (Bestillte faktisk noen deler til den når jeg var hjemme sist..)

Akkurat nå er garasje-arbeidslysten begynnt å komme litt - men det er et mindre prosjekt som blir tatt først. Det er et bilstereo-bygg, og regner med at når det er ferdig til neste år, så er det e21en som står for tur...

Men takk for oppmerksomheten uansett, godt at det er noen som ikke har glemt "barnet" mitt...

Skrevet

Den cab`en må bare bli strøken, er ikke mange som plukker ned en bil til de grader. Om noen år så må jeg vel til med e30 M3 en min jeg også, men ikke før jeg har fått den akuratt sånn som jeg vil med motor og sånt.

Skrevet

Nja, føler det skjer lite utenom jobbing på stakkars pedi jeg :P

Er vel egentlig bare å gå i gang med montering nå? Mener med det at alt som er plukket fra, er plukket fra, og så godt som alle deler må vel nesten være på plass? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

hehe.. snart 2 år med pause.. :)

håper du har kontroll på bolter og muttrer :)

Og ikke minst hvilken rekkefølge kaross-delene må monteres for å få det sammen.

Rått prosjekt. Men en liten bilde up-date er da ikke og forakte ;)

Blir det noen nye julepakker til "barnet" i år også? hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...