Pedi Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Hvorfor er det ingen "liker" knapp her inne Du gir så mye inspirasjon, og det trenger man til tider når man er litt "lei", hehe. God helg Enig 1+ Jaja... Begge dere to gir nå meg inspirasjon da, både til E21en og E28en... Takk!
Pedi Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Flinke gutt Blir bra detta Ja, det var litt herlig å se delene "smette" på plass... Hadde du U-jern du forresten? Glemte å spørre deg når du var her, tenkte på inni kanalene vettu...
joachim sørlie Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 lest hele tråden nå, ingen skal si du ikke går grundig til verks hvertfall! sykt prosjekt gleder meg til og se når den blir helt ferdig med skilter, har en liiiten anelse av at den blir ganske så rå! stå på, er mange som følger med her har jeg sett
ww2 Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Flinke gutt Blir bra detta Ja, det var litt herlig å se delene "smette" på plass... Hadde du U-jern du forresten? Glemte å spørre deg når du var her, tenkte på inni kanalene vettu... Nei trenger det selv,men trenger mer så du kan få da
Pedi Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Flott at du ikke har gitt den opp Pedi, hadde mine tvil ettersom denne tråden var død lenge... Husker når du opprettet denne tråden, det var vel den mest "ekstreme/oppsiktsvekkende" tråden her inne når du kom med den. Oddis... Ja, denne tråden er jo ikke akkurat fra i går, nei.. Mener på at denne tråden var innlegg nummer 8-9000 på forumet her - og det er ei stønn sia ja, hehe... Dette blir nok ikke verken mest ekstreme eller oppsiktvekkende tråden nå som vi skriver år 2011, det er jo rimelig mange ekstremt fete bygg rundtom nå for tiden. Men en ting er nå helt sikkert, jeg gir meg ikke før bilen er akkurat slik jeg vil ha den - og det skal nok bli bra. Spesiellt for de som liker E21, men kanskje en og annen E46-fanatiker vil finne en liten E21-kribling langt, lang inne - allikevel. Motormessig og bremsemessig, så har jeg gått bort fra det ekstreme. Jeg fant ut at dette er 100% en cruisebil, ikke en banebil. Alt blir mye større og bedre enn orginalt - men ikke i ekstremklassen. Er rett og slett ikke vits på en gammel cabriolet. Jeg må ha en stabil bil, som skal bli godkjent og fungere 100% hver dag - og hver gang jeg vil ha meg en tur i sola. Men vi får treffes på et treff engang i fremtiden, Oddis, og ta oss en cruisings med taket av.... (så skal du få kjenne at den nok sannsynligvis både går og bremser "helt greit"...)
Pedi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Hva er motorplanene Pedi? Nice work! Det blir M60 b40, med 5-trinns manuell. Ville helst hatt automat, men den kassen er så stor og tung. Og den skal godkjennes, så etter godkjenninga så får vi se om det kanskje blir en oppgradering etterhvert...
Jås Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Godkjent med den motoren? Hmmm,vil gjerne ha oppskrifta...
///MoePower Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Er jo nesten som en lego bil dette her Liker forøvrig godt tanken på en eventuell V8'r
Pedi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Godkjent med den motoren? Hmmm,vil gjerne ha oppskrifta... Å?? Blir nok litt av en hjemmebakst-oppskrift dette...
Pedi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Er jo nesten som en lego bil dette her Liker forøvrig godt tanken på en eventuell V8'r Ja, det er litt lego - men desverre ikke helt Plug'n Play... Hadde en liten halvtime i garasjen i dag (måtte jo bare, selv om jeg hadde planer om garasje-fri helg... ), og tok diverse mål på de delene jeg hadde spennt opp... 2-3mm feil sidesvis, og riiimelig bra på høydene er slett ikke verst på førstegangs prøvemontering. Satser på å få justert fronten inn og ferdigsveise den iløpet av neste friperiode... Og hvem vet, kanskje jeg rekker å smelle opp noen bakskjermer også? Lov å drømme, hehe... Og ja Moe, V8er er en fin tanke i E21. Men DET er iallefall ikke Plug'n Play!!! Men det gjør jo ikke noe, jeg liker jo utfordringer....
Jås Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Ja skal ikke ha samme motor,men har lyst å få godkjent min E21 med større motor...
Pedi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Ja skal ikke ha samme motor,men har lyst å få godkjent min E21 med større motor... Bør på ingen måte være noe problem det... Tenker du på den S14 motoren din? Kan umulig være noe heft det...
Jås Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Ja tenker på den... er mulig d ikke er noe problem,har ikke prøvd enda da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå