DotTk Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Tenkte å være litt tidli ute med å annonsere at det blir Gatebil festival i Surnadal Lørdag 6. August 2005. Det vil bli utstilling og diverse andre aktiviteter. Hva vites ikke skrivende stund da det ikke er bestemt enda. Kommer tilbake med mere updates etter hvert så ting blir avklart. På kvelden vil det bli stor fest/plattdans med bra musikk for alle. Så da er det bare å legge av 6. august til (nåkk) en helg med bil i sentrum Surnadal er ca 12mil sør for tr.heim, 12 mil nord for molde og 12 mil fra oppdal. Ønsker gjerne tilbakemelding om intresse, og andre spørsmål. Skal prøve å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Høres veldig bra ut. Får stelle istand Bimmer'n til da, så får jeg ta meg en tur. Lørdag passer godt med pilsa også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Ja dit må jeg prøve og få med meg bimmern min jeg også.... får slå det sammen med en tur å hilse på kompiser som bor der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 ER det langt fra horten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 ER det langt fra horten? Nja, turen kan virke kortere i en 535 da. Hadde sikkert blitt lengre med 520. hehe.. Er vel litt langt ja for kun en dag med "show" Her er vel kjørerute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 I fjord var det pris for den som hadde kjørt lengst, for å komme på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Det blir Bilutstilling. Uoffisiell bil stereo konkuranse men med Emma godkjente dommere. Alle som har lyst til å konkurere kan få lov til det, og eventuelt få tips til forbedringer. Vi jobber også om å få lånt en plass til å få arrangert en Burnout konkuranse, men det er ikke avklart i skrivende stund. På kvelden vil det bli Stor fest med bra musikk for alle som vil. Dette er 2. året vi arrangerer dette, å i fjor så ble det en kjempe suksess selv om vi ikke var så flinke med å annonsere, så det er absolut verd å få med seg. Er det noen som kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 kanskje jeg skal ta meg en tur med stereovogna da..ikke bmw men bil med Helvete til lyd i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Hehe litt for langt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 AWW!! på den festen på kvelden måå dere bare spille mAZE med Stay with me!! har endelig fått lasta den ned og den er helt konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Ikke lenge til nå....! Skal iveg å hente noen plakater å henge opp i Molde nå Wig wam i kvell.. bli knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 dump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Blir dessverre ikke tur til surnadal på meg. Drar til Spania om 6dager. Men, regner med det kommer bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Blir dessverre ikke tur til surnadal på meg. Drar til Spania om 6dager. Men, regner med det kommer bilder her Er i spania naa. Barcelona... Du har ikke noe aa kvie deg til:) Konge fint vaer aa varmt... A/C paa full skuv paa rommet naa... godt aa kaldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå