Drage Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Selger girkasse til 92 mod m5 e34 3.8. km 126000. Ingen ulyder eller skraping. kr 3500 eller høgste bud. Tlf 95159065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 hei passer den til min trur du? har jo 535 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Jeg trur den passer... den skal jeg ha, men da må du ha ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 EDIT: SLETTET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Jeg trur den passer... den skal jeg ha, men da må du ha ny pris Og da er "DIN" pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Håper på det vist den ikke er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Håper på det vist den ikke er solgt Eg trur den ikkje er solgt, så du kan ha flaks i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Håper på det vist den ikke er solgt Eg trur den ikkje er solgt, så du kan ha flaks i dag. Ja håper det jeg å men jeg får ikke tak i han har prøvd å ringe å sende sms.. buhu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Ja håper det jeg å men jeg får ikke tak i han har prøvd å ringe å sende sms.. buhu David er på jobb no. Om ein liten time får du nok svar skal du sjå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Kjenner du han?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Kjenner du han?? Jepp. Om du lurer på noko anna, så tek me det over PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 hvor i landet befinner girkassen seg? er det 5 eller 6 gir? er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 hvor i landet befinner girkassen seg?er det 5 eller 6 gir? er int. Sogndal. Sogn og Fjordane. 92mod = 5 trinns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2005 Kassa blir ikkje solgt under 3500kr, dette er kasser som ikkje er einkle og ta knekken på.Den passer på 535 din men du må ha mellom aksling til m5 3.8 da. Det har eg veit du Ps du skal få med den i prisen. Delene er i Årdal i sogn og fjordane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 SOLGT TIL MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå