K Landre Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Er vel kanskje dette som er det nærmeste man kommer den orginale Warsteinern, hvis ikke jeg tar skrekkelig feil da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 er det Kjell Rune fra forumet her sin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Tror det er en av de gamle racing bilene... Som ble brukt... Eller tar jeg helt feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 dette er den orginale første warsteiner bilen. skulle jeg byget meg en hadde dden blitt slik uten all den reklamern som var på den jeg hadde. penere den der synest jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Er vel kanskje dette som er det nærmeste man kommer den orginale Warsteinern, hvis ikke jeg tar skrekkelig feil da..? Ahhh, den var pen ja. En meget god 87-88 DTM Replica. Men de har jo bommet fullstendig på speilene da. E36 M3 speil på en gammal DTM bil blir bare feil.. Se så, jeg fant noe å pirke på den der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg var på BMW-museet i München i forige uke, og tok noen bilder av en ekte dtm-bil. skal se om jeg får lagt opp noen bilder snart. sinnsyk rå bil hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 ååååååååå strøøkent ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 ...såg meget bra ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg var på BMW-museet i München i forige uke, og tok noen bilder av en ekte dtm-bil. skal se om jeg får lagt opp noen bilder snart.sinnsyk rå bil hvertfall! De bildene må du få ut snart ja.. DTM bilene er noen av de fineste BMW-ene som er laget. Det synes i hvertfall jeg.. Enig med deg der Espen M33 at M3 speil passer ikke på en DTM bil.. Er bilen DTM, skal speilene også være d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Her er vel en Orginal DTM bil..? Dette er i såfall den Steve Soper kjørte for Bigazzi teamet.. Strøken som F*** i hvertfall.. Å enda en DTM bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Kjipt å kjøre rundt med "Soper" i vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Kjipt å kjøre rundt med "Soper" i vinduet HA HA HA HA HA !!!! helt kanon bra !! SÅ det faen ikke før du sa det Men LOL ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Alle som vet hvem Steve Soper er hadde ikke syntest det var så gærnt, men de resterende 99% av den norske befolkning hadde nok sett på det som en smule vittig De bilene der har forøvrig "riktige" speil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 En får ikke akkurat det største rattutslaget med den senkinga der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå