Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er den orginale første warsteiner bilen. skulle jeg byget meg en hadde dden blitt slik uten all den reklamern som var på den jeg hadde. penere den der synest jeg..

Skrevet
210100_0867.JPG

210100_0861.JPG

Er vel kanskje dette som er det nærmeste man kommer den orginale Warsteinern, hvis ikke jeg tar skrekkelig feil da..? :D:P

Ahhh, den var pen ja. En meget god 87-88 DTM Replica. Men de har jo bommet fullstendig på speilene da. E36 M3 speil på en gammal DTM bil blir bare feil.. Se så, jeg fant noe å pirke på den der også :)

Skrevet

jeg var på BMW-museet i München i forige uke, og tok noen bilder av en ekte dtm-bil. skal se om jeg får lagt opp noen bilder snart.

sinnsyk rå bil hvertfall! :D

Skrevet
jeg var på BMW-museet i München i forige uke, og tok noen bilder av en ekte dtm-bil. skal se om jeg får lagt opp noen bilder snart.

sinnsyk rå bil hvertfall! :D

De bildene må du få ut snart ja.. DTM bilene er noen av de fineste BMW-ene som er laget. Det synes i hvertfall jeg.. :D:P

Enig med deg der Espen M33 at M3 speil passer ikke på en DTM bil.. Er bilen DTM, skal speilene også være d.. :)

Skrevet

742M3-03.jpg

Her er vel en Orginal DTM bil..? Dette er i såfall den Steve Soper kjørte for Bigazzi teamet.. :P Strøken som F*** i hvertfall.. :D

728New_Sig_5.jpg

Å enda en DTM bil :P

Skrevet

Alle som vet hvem Steve Soper er hadde ikke syntest det var så gærnt, men de resterende 99% av den norske befolkning hadde nok sett på det som en smule vittig :)

De bilene der har forøvrig "riktige" speil ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...