emilst Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Noen der ute som påtar seg enkel sveisejobb på en BMW 318i? Har noen små hull som må sveises før jeg får tatt Tectylbehandling. Har hatt den inne hos en kar som har slipt og hatt på noe grunning på kanalene, men er ikke helt fornøyd med jobben. Jeg har også kjøpt inn to nye kanaler til bilen. Mulig å sveise av de gamle og sette på de nye slik at jeg slipper å lakkere øvre del av kanalene? Dersom bytte av kanalene, må disse settes inn/behandles. Hva anbefales? Noen som har peil og utstyr til å gjøre en slik jobb? Oppgi gjerne referanser og/eller andre jobber som har blitt gjort. Pris???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 han som sveiset mine kanaler holder til i Vestfold, og jeg er fornøyd med jobben han gjorde. er du inter, ta kontakt med meg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 han som sveiset mine kanaler holder til i Vestfold, og jeg er fornøyd med jobben han gjorde. er du inter, ta kontakt med meg på PM Ka du måtte ut med for og bytte kanal? altså sveise jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 han som sveiset mine kanaler holder til i Vestfold, og jeg er fornøyd med jobben han gjorde. er du inter, ta kontakt med meg på PM Ka du måtte ut med for og bytte kanal? altså sveise jobben... Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå