PenguiN- Skrevet Juni 24, 2005 Skrevet Juni 24, 2005 Da jeg har et søskenbarn som driver styling har jeg fått i oppdrag å selge noe styling han har , han jobber i USA og ønsker å selge litt styling til oss norsker Håper noen er intressert! Intresserte kan sende meg en PM eller skrive her, leveringstid er ca 2-3 uker, alt er kopi styling men av meget god kvalitet da jeg selv har motatt varer fra han. Prisene er faste er redusert og inkl frakt over dammen..jeg har det meste nedenfor liggende her hos meg men orket ikke begynne å selge noe før nå BMW E36. 2xBMW infinity front. 3200,- pr stk 2x BMW bakfanger add on. 1500,- pr stk 2xBMW Fighter front. 3200,- pr stk 3x(sett)BMW Infinity Sideskjørt. 1800,- pr sett BMW E30. 3xBMW frontfanger. 3200,- pr stk 2xBMW infinity vinger. 2300,- pr stk 3xBMW extreme bakfanger. 3200,- pr stk 2x(sett) BMW GTS sideskjørt. 1900,- pr sett Alle priser er inkl MVA og frakt på ca 300,- tilkommer, ta kontakt kan skaffe mer, ta kontakt med meg Markus
PenguiN- Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Skrevet Juni 24, 2005 ingen? jeg venter på PM fra stylingskåte folk fra sør til nord i landet alt er klar til sending
jonr Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 regner med de infinity skjørtene er Rieger, må bare spøre da det er mange steder som oppererer med "falske" bilder og det egentlig er noe helt annet, følger det med mont. tilbehør ? alt er nytt i eske ? (eller hva det måtte ligge i orginalt..
PenguiN- Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Skrevet Juni 27, 2005 jon R, sideskjørtene er samme som infinity, ca 18 cm bred...helt nye som sagt! Kenneth BMW 535i, skaffer alt du vil ha, PM meg med ønsker du helst bilder
jonr Skrevet Juni 27, 2005 Skrevet Juni 27, 2005 jon R, sideskjørtene er samme som infinity, ca 18 cm bred...helt nye som sagt! Mulig jeg missforstår her men ER det Rieger eller er det ikke ? skal ikke ha noe som ser ut som..
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Skrevet Juni 28, 2005 er ikke noe klistremerke med riegers serienummer inni nei, ellers 100% lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå