steffen_sandnes Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Hvordan er det egentlig med cabrioleter, tenker da på er det mulig å ha de hele året, på vinterstid og uten at caben blir skadet etc.? Sliter veldig med om jeg har lyst på en 320i e36 cab eller en 520i e39 sedan... Noen lyst å hjelpe meg med valget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg har ikke noe erfaring og basere mine tanker og utsagn på, men jeg har alltid fått for meg at CAB er sommer/vår/høst-kjøretøy! jeg ser ikke helt for meg at cab er no særlig bra om vintern, kanskje med unntak av de med Hardtop?? jeg vet heller ikke hvor gammel du er, men jeg syns på en måte at 5-serie er litt "kæll"..syns den passer best for familie-fedre og slikt, kanskje rundt en 35-40+++ men forstår jo også de som er yngre, som kanskje reiser mye, enten med jobb etc..5-serie er jo en skikkelig luksus mil-sluker! akkurat nå er det jo sommer, og et ganske så naturlig valg ville jo vært cab, uten tvil..men utifra erfaring med vær osv her i norge, så ville jeg nok valgt en e39 5'er..kanskje gjøre den mest mulig sportslig og gi den et "ungt" preg? få bort litt av den kælle-følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 5-serien er fin den, jeg tror cab kanskje kan bli litt kaldt om vinteren... Og en 5-serie er litt mer praktisk(bedre plass, mer behaglig bil, ser bedre ut) enn en 3-serie cab også Jeg ville gått for 5-ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Ville deffentlig ha gått for E39... denne serien anser jeg som noe av det mest velykkete serien fra BMW... den er stil ren og aplsolutt nydlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 utseende-messig så er jeg klart enig i at 5'r er bedre enn 3'ern..men er bare det "kælle-preget" som plager meg dette gjelder 5'serie generelt og ikke bare e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg ville nok også ha gått for en e39.. Disse er veldig gode å kjøre. Har hatt ett par så vet godt hva jeg snakker om. Har hatt cab (en SL dessverre) og var godt fornøyd med den også, men hvor ofte får du kjørt med taket nede?? Stortsett aldri. Er BMW cab'ene like varme som Ford sine cab'er så er de varme... Veldig varme. Varmere enn en bil med ståltak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 til du som spørte hvor gammel jeg er så er svaret 20 år. Jeg kjører MYE i jobben... jobber som selger og kjører opp mot 100-200 km hver dag. Jeg har alltid hatt lyst på en cabriolet men har alltid hatt litt sansen for 5 serien og bortsett fra at det er litt "famile-far" bil men det kan jo fort endres på. Så på en cabriolet i dag... http://www.bmw.no/scripts/carsearch.pl? ... ref=1_1040 noen meninger om den? PS. den ser faktisk bedre ut i virkeligheten ennd en gjør på bildene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Cab er absolutt ikke kaldt om vinteren. Jeg synes den er varmere og blir fortere varm en enn med ståltak. Når minusgradene kommer så kan du jo ta testen med å legge ut en tøybit og en metallbit og så ser du hva som er kaldest etter en time. Metall kjøler mye raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Cab er absolutt ikke kaldt om vinteren. Jeg synes den er varmere og blir fortere varm en enn med ståltak. Når minusgradene kommer så kan du jo ta testen med å legge ut en tøybit og en metallbit og så ser du hva som er kaldest etter en time. Metall kjøler mye raskere. Ikke sant, noe jeg sa litt over her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Har hørt at varmeapparatet som sitter i Cabene er bedre enn hva som er i standard bilene, altså de gir mer varme.. !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 ....CAB!!! uten tvil, alle myter om cab er sterkt overdreven, trur mage av mytene er laga av folk som kunne tenkt seg cab, men som ikkje tok steget heilt ut! Ikkje kald om vinteren, eg har hardtop til min og då er det rett og slett ein Coupe om vinteren!! Eg er kjempe fornøygd!!!!!! (brukar og bilen mykje) Lykke til i jakten på ein Cab...ikkje ein "traust 5'er" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 takk for svar.... det ser ut som det går mot cabriolet nå hva syns dere om den caben jeg la ut link til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Syntes du heller skal ta min Selger den billigere hvis du er intr.. http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 6576&pos=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg hadde vel fort gått for Bmw_325_Cab sin, istedet for den første der. Men det spørs jo hvor rånete du er da, og hvor du bor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 ...var fine begge dei to...men ein knapp på Forummedlemmen sin!!! Den var flott, den andre var ordinær..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå