ØyvindB Skrevet Juni 27, 2005 Skrevet Juni 27, 2005 Hvis bilen er ny i Norge eller importert før 1.1.96 så slipper en unna avgift-helvetet. Ettersom noen allerede har hevdet at jeg er pirkete i denn tråden, så må jeg pirke litt til.. Alle BMW'er er importert til Norge.. Det lages ikke bmw i Norge
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Skrevet Juni 27, 2005 Alle BMW'er er importert til Norge.. Det lages ikke bmw i Norge Åååå???? hehe....
Arimanni Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Skrevet Juni 27, 2005 Takk for tipset. Er det nokon spesielle plassar der eg kan finna bilar frå for eksempel svergie?Er det også noko internettsida med alle reglane? I tyskland har du feks mobile.de Kommer ikke på noen andre. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med biltilsynet for informasjon. Ellers kan jeg sikkert spørre kameraten min om det er noe du lurer på. Takker. Vist du hadde gidda å spørt han hadde det vore flott.. Tenkte eg sko ringa til biltilsynet i morra og høyra med dei kva dei meiner. Foresten, kom over ein BMW M5 frå Sverige. Såg ganske bra ut, til den prisen. http://bilweb.se/UsedCar/Default.cfm?Pa ... arch=false
Markus bimmer Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Du kan foreksempel finne en som allerede er ombygd i sverige eller noe annet sted! Kanskje engelsk bil eller noe! Så slipper man og rive fra hverandre en original M5 !
MaWeRiCk Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Holder selv på om dagen og ferdigstiller ombygd BMW som jeg skal godkjenne på biltillsynet etterpå. Bygger 328 i min 318iS kjøpte donorbil billig i Sverige. Enig med de som skriver at å ødelege/skru i fillebiter en Ok 328 rustfri er litt galskap ! men på den andre siden hvis du er typen som meg som gidder å flytte over alt fra utenlands bil til Norsk bil. Mange kroner spart, spessielt på M biler som er så avgiftsbelagt i Nisselandet vårt. Sjekket på 328 Copen fra 96 jeg kjøpte i Sverige, kom Importavgiften på ca. kr. 64000,- Fristet meg alldri å betale. Den donorbilen jeg kjøpte var veldig billig! hadde jeg hatt mere penger å bruke, ville jeg kjøpt en M3. Da jobben jeg gjør nå er meget omfattende og tidkrevende. Peis på ! Bygg om din 520 til M5, kjøp komplett donorbil å flytt ALT over i 520n Gammelt Utrykk ! : Har du lyst, har du lov. Har du vett, lar du vær.
Lamek Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Bare til opplysning. Denne tråden er over 8år gammel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå