Fr4nk Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg bor i Sandefjord, men tror ikke jeg kan hjelpe deg særlig, iogmed at min erfaring med bmw motorer begrenser seg til en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 hehe, enig med frank, tør ikke sette meg i min 318is etter å ha kjørt en 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Den går nok ikke mindre ujevnt etter at du har lånt den bort,blir nok heller verre.Bilen skal ikke gå ujevnt så dra heller til et bmw versted for å finne feilen det kan lønne seg i lengden.Lån den ihvertfall ikke bort,de vil svinekjøre bilen så fort du er ute av syne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 hehe mange som sier jeg ikke skal låne bort bilen.Men det er vel ingen som bor i nærheten uansett så det blir ikke lånings Du burde ikke låne bort bilen... Mye rare folk . Men hvis du absolutt skal låne den vekk, så kan jeg sammenligne den med min 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå