Gå til innhold

neeei..det subbeer..:(

elementz
 Share

Anbefalte innlegg

Heihei folkens! 8)

bil: 1993 E36 320

jeg kjører nå på 225/40/18..Felgene er 8x18 ET35.. og problemer at det subber i hjulbuen(helt oppe i buen) med full bil..og da blir dekket ripet opp og ødelagt.. :cry: men det subber jo ikke når jeg kjører bare 2stk i bilen liksom, men med full..da er det helt håpløst over humper og i bratte bakker..

Skjermene er valset, så der subber det ikke..men innerkant og helt oppe i buen..uff

vil spacere løse problemet? dekket blir mer midtstillt i buen? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 13 tommere så er problemet løst hehe :lol: . neida tuller.

har du en innerskjerm som er av plast?? så kan det jo hende den går ann å feste lengere opp i karrossen, er den av hjern, finn ut hvor det subber, slå den inn med en hammer men husk å behandle der du har slådd med noe guffe tektyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett av problemene man kan få med senket bil og store felger,tror ikke spacere vil hjelpe noe,du har som regel 2 valg enten gå ned en dimensjon i felger eller høyne bilen,det finnes ikke noen luretriks for dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 8,5x18" med 225/40-18 ET35 på min 325 coupe og var senka 70mm forran og 50mm bak og subba ikke..så spacere tror jeg nok ikke vil hjelpe til deg..

kjøp deg et annet senkesett kanskje..justerbart eller et som er jævlig stivt hvertfall..slipper du den subbinga du plages med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...