elementz Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Heihei folkens! bil: 1993 E36 320 jeg kjører nå på 225/40/18..Felgene er 8x18 ET35.. og problemer at det subber i hjulbuen(helt oppe i buen) med full bil..og da blir dekket ripet opp og ødelagt.. men det subber jo ikke når jeg kjører bare 2stk i bilen liksom, men med full..da er det helt håpløst over humper og i bratte bakker.. Skjermene er valset, så der subber det ikke..men innerkant og helt oppe i buen..uff vil spacere løse problemet? dekket blir mer midtstillt i buen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Sett på originale fjærer så er problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Kjøp 13 tommere så er problemet løst hehe . neida tuller. har du en innerskjerm som er av plast?? så kan det jo hende den går ann å feste lengere opp i karrossen, er den av hjern, finn ut hvor det subber, slå den inn med en hammer men husk å behandle der du har slådd med noe guffe tektyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 kom med seriøse svar da..kan jo ikke kjøpe gummi til flere 1000kr når de bare blir riftet opp ned til metallet med engang:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Det er ett av problemene man kan få med senket bil og store felger,tror ikke spacere vil hjelpe noe,du har som regel 2 valg enten gå ned en dimensjon i felger eller høyne bilen,det finnes ikke noen luretriks for dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 det må da hjelpe når det finnes så mange biler der ute som er helt lik min som ikek subber? ET må jo ha noe å si..spacere må jo hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg kjører 8.5x18" med 225/40-18 på min 325... Senket 60/40. Men har et41 og ikke et35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 jupp..så tror jeg har det nå..blir litt dyrt men..Bump-stoppers, noen spacere..og litt valsing om jeg må til med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Huh? Bump-stops er det vel der orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 hvorfor må du på død og liv ha full bil da? hadde latt minst 3 stk få bli igjen hjemme isteden for å påkoste det der selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Har senket min 40 mm, har 8" 18" felger og 225 40 18 dekk og det subber ikke med full bil, har faktisk hatt 8 i bilen og det subbet ikke inpresset er et35.. Tror neppe det hjelper med spacere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 hadde 8,5x18" med 225/40-18 ET35 på min 325 coupe og var senka 70mm forran og 50mm bak og subba ikke..så spacere tror jeg nok ikke vil hjelpe til deg.. kjøp deg et annet senkesett kanskje..justerbart eller et som er jævlig stivt hvertfall..slipper du den subbinga du plages med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Det der kommer til å bli bra når du kjøper nye stive bumpstops..de som er der orginalt er alt for myke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå