Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som spiller Live for speed her?

For de som ikke vet hva det er så er Live for speed et bilspill for pc med vekt på realisme. S2 alpha kom på fredag og er mye bedre enn gamle S1 (som også var rimelig bra). I tillegg til flere baner og biler er skademodellering, pitstops, drivstoff-forbruk og dekkslitasje på plass. Fysikken er også kraftig forbedret.

I motsettning til spill som GT4 og forza så er det kun kjøringen som er i fokus her, ikke noe tullball med å tjene penger til nye biler osv. For øvrig er det ikke ekte biler eller baner, men de er uansett av høy kvalitet. Dessuten er det forskjell på bilene - ikke 300 biler som føles omtrent like ut som et visst annet spill. :roll: Alt fra go-cart lignende, til normale sportsbiler og opp til gtr og formel-saker.

Når man henter det ned har man kun tilgang til 1 bane og 3 biler, og for å låse opp resten må man betale £24 - noe det absolutt er verdt!

Uansett, jeg spiller iallefall, kaller meg det samme som her. Bare se etter en bil som fyker i autovernet eller ut på gresset i hver sving. :mrgreen:

153221_full.jpg

178133_full.jpg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei! :D

Jeg spiller LFS med ratt å greier, legger han brei hele tiden! Dette spillet kan jeg sitte å spille lenge aleina :D Sinnsykt artig å drive å tværre igjennom svingene å greier :D Må nesten teste dette ...!

Skrevet
Bare se etter en bil som fyker i autovernet eller ut på gresset i hver sving.
Passa bra med nicket hagenisse da!!

Tog du han? :D

Edit: Fyfaen, dårli humor på meg for tiden... :oops::lol:

Skrevet

:roll::lol:

Jeg spiller LFS med ratt å greier, legger han brei hele tiden! Dette spillet kan jeg sitte å spille lenge aleina Very Happy Sinnsykt artig å drive å tværre igjennom svingene å greier

Jeg finner dette omtrent helt umulig med mitt Driving force pro. Blir fryktelig mye ratting.

Skrevet

Hva slags ratt? Jeg greier det sånn nogenlunde hvis jeg låser mitt i 180-graders modus, men i 900 er det håpløst.

Uansett ikke så nøye, synes ikke det er det helt store.

Skrevet

Jeg spiller LFS S2 endel. Genialt bilspill... :) Kjøpte lisens i går så nå er det full gass. Kanskje en bimmers.no server hadde vært noe??

Skrevet

HEHE.... Vi er tre stk. fra jobben som spiller litt. Guff,Doffen og Pellar (that's me).

Har vell ikke satt de beste rundetidene enda da....

BTW : Klarte 1:06.12 på Blackwood med Fv8'n :)

Skrevet

uf1000?? UFF ja.... :wink:

Har fått litt sansen for formel 1 bilen ja. Ska få sjekka ut resten av bilene også men tror nok endel av de krever litt bedre setup en den som er standard.

Vet du om det har kommet noen setups til nedlasting for de nye bilene i s2??

Skrevet

Synes race-setupen funker greit jeg. Er nok sjåføren som er problemet i mitt tilfelle fortsatt. Du får sjekke forumet etter setups.

uf1000 er knallgøy å kjøre! Går ikke så fort på langsidene, men å kjøre fort rett frem er et stort gjesp uansett. Jeg hadde ikke så stor sjanse når jeg i går stilte opp med den mot 15 F08, men :lol:

Ellers er FXO GTR og XF GTI gøyale de og. Litt rart at jeg liker fwd og 4wd best, pleier jo ikke være slik :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...