Gå til innhold

Koble ut Alarm

Bimer
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jo, høres kjent ut... Jeg har også org. alarm som lever sitt eget liv innimellom. Blinker av seg selv ofte (jeg har slått av lyden :wink: ). Vinduene går automatisk opp når du trykker på alarmknappen. For å slå av lyden fins en boks i motorrommet øverst til venstre (hvis du ser bilen forfra) mot torpedoveggen. Syns å huske at jeg måtte skru av deksel på en boks for å komme til. Er usikker på hva som skal til for å slå av den helt.

Lykke til ihvertfall! Gi tilbakemelding på hva som skjer!

Mvh

Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i den boksen som må skrus ut med 4 skruer. Der var det 3 store lange bokser og 3 relér. Koblet vekk alt i tur og orden og skrudde av strømkabelen men det blinket like hærlig! Eneste jeg kan tenke meg nå er ett rele som det står "crash warnung ett eller annet" på. Tok ut det så mistet jeg varsellys helt. Noen som vet hva det gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute på biltur med min 525i idag, den fant ut at det var KJEMPEMORSOMT å tute og blinke med blinklysene på fergene...

2 ferger, 2 utløste alarmer... Idet vi skulle gå ned til bildekket på andre fergen hører vi lyden 2 etager opp.. herlig..

Det viser iallefall at jekkesensoren virker..

kanskskje din _ikke_ virker.. eller er veldig følsom..

...på min er det berre å trykke ein gong til på låseknappen innan 10 sek for å deaktivere "jekkesensoren"...genialt på ferjer som vuggar litt....hehe.

(orginal BMW alarm...så dette er sikkert ikkje noko nytt for folket!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Heisann!

Jo, høres kjent ut... Jeg har også org. alarm som lever sitt eget liv innimellom. Blinker av seg selv ofte (jeg har slått av lyden Wink ). Vinduene går automatisk opp når du trykker på alarmknappen. For å slå av lyden fins en boks i motorrommet øverst til venstre (hvis du ser bilen forfra) mot torpedoveggen. Syns å huske at jeg måtte skru av deksel på en boks for å komme til. Er usikker på hva som skal til for å slå av den helt.

Lykke til ihvertfall! Gi tilbakemelding på hva som skjer!

Mvh

Paul

Jeg byttet ett rele som det står Crash-Alarm-Geber på, og etter det så har det vært bra så får håpe det holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...