mort Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 som overskriften sier; hvordan ta av "rillene" der luften kommer ut i kupèen? edit: lagt til bilde med rød ring rundt rillene sånn i tilfelle ingen skjønte hva jeg mente : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Er det ikke bare å tatak å rive da-mulig dra den litt til en av sidene først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 har kje peiling muli de må prøvas føst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Hoi! Kan du gi en tilbakemelding på hvordan det går? Lurer på det samme selv! T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Prøv å dra de til sidene samtidig som dere drar ganske kraftig! Kan da ikke være så vanskelig dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 eg får prøva når eg komme him fra jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 kan gi dere et svar i ettermiddag, da jeg har en dashbord i deler hjemme. Jeg tror det er 4 stykk sånne jævla plastbiter som låser den, ville tro det enkleste var å ta av det dekselet som er rundt girstange og går helt fra eller så er det vel et deksel på venstre side av hanskerommet så kan taes av hvis man slipper hanskerommet helt ned og så presse armen inn og lure de klipsene som låser Eller så kan du dra den av utenfra og håpe på det beste! jeg har en annen så hvis du ødelegger den i forsøket så skal du få en av meg, mot at du betaler frakt! hehe... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull heilt korrekt mine i midten skulle ned og ut, mens dei på sidene skulle opp og ut! takk for hjelpo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull heilt korrekt mine i midten skulle ned og ut, mens dei på sidene skulle opp og ut! takk for hjelpo!! Alltid hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull heilt korrekt mine i midten skulle ned og ut, mens dei på sidene skulle opp og ut! takk for hjelpo!! hva drar man i? i den spaken du justerer luftstrømmen, eller i selve plasten rundt luftekanalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Drar i dysene. Du ruller dem ned for å få luften til å strømme ned. Ta i litt mer så kommer de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Drar i dysene. Du ruller dem ned for å få luften til å strømme ned. Ta i litt mer så kommer de ut. tusen takk! du er en knupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Drar i dysene. Du ruller dem ned for å få luften til å strømme ned. Ta i litt mer så kommer de ut. tusen takk! du er en knupp! Så så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg måtte bruke tang å dra med på mine, akkurat posta en klin lik tråd, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå