Gå til innhold

Hvordan ta av viftesluser på E30


mort
 Share

Anbefalte innlegg

Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gi dere et svar i ettermiddag, da jeg har en dashbord i deler hjemme. Jeg tror det er 4 stykk sånne jævla plastbiter som låser den, ville tro det enkleste var å ta av det dekselet som er rundt girstange og går helt fra eller så er det vel et deksel på venstre side av hanskerommet så kan taes av hvis man slipper hanskerommet helt ned og så presse armen inn og lure de klipsene som låser :wink:

Eller så kan du dra den av utenfra og håpe på det beste! jeg har en annen så hvis du ødelegger den i forsøket så skal du få en av meg, mot at du betaler frakt! hehe...

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull :)

heilt korrekt :wink: mine i midten skulle ned og ut, mens dei på sidene skulle opp og ut! :D takk for hjelpo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull :)

heilt korrekt :wink: mine i midten skulle ned og ut, mens dei på sidene skulle opp og ut! :D takk for hjelpo!!

Alltid hyggelig å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra de helt ned og så enda mer ned. Eller var det opp? En av delene iallefall. Da kommer de lett ut. Jeg mener altså at det er ned man skal dra, men om en eller annen smartass har satt de i opp ned, så må man dra opp. Dra kan her også byttes ut med rull :)

heilt korrekt :wink: mine i midten skulle ned og ut, mens dei på sidene skulle opp og ut! :D takk for hjelpo!!

hva drar man i?

i den spaken du justerer luftstrømmen, eller i selve plasten rundt luftekanalene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...