SeT Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Får jeg en befalspire som skal vise seg frem, skal jeg lage et helvete uten like Jeg takler ikke folk som skal vise hvor mye makt dem har det som er litt leit er at de har mp på sin side, som er 2 m høye å omtrent like breie hele gjengen, en annen ting er at de har også makt til å lage livet rimlig surt for deg også, bare så du er klar over det før du starter kjekkas tendensene der inne hadde jeg vært deg/dere, play along.. Lager de det surt for meg, lager jeg det surere for dem ps. Er ikke kjekkas tendenser, er bare det at jeg lar meg ikke bli "pushed around" Uansett så søker jeg meg til jegern i løpet at sommeren, så jeg slipper Madla tror jeg Haha, du kommer til å slite viss du går inn med den innstillingen! du KOMMMER til å bli dytta hit og dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 hele denne rangs-stigen er jo til for at noen faktisk er bedre enn andre til og lede/føre/kommandere etc.. det er også viktig at de som har makten vet hvordan de skal bruke den, men desverre fins det folk som missbruker den bare fordi de VET AT DE HAR DEN! slike folk liker ikke jeg heller, jeg kan godt bli kommandert/ledet/ført, men da på en ordentlig måte, og av folk som kan det de driver med jeg har selv ikke vært i militæret, men jeg var i speidern da jeg var liten, og her er det jo også ledere/patruljefører/assistent og menig-system. så jeg har opplevd både missbruk av makt, men jeg har også sett gode eksempler på situasjoner der erfaring og ekstra kompetanse har vært store fordeler, i forhold til det de menige kan :D lykke til på madla! En Marinemann skal ikke drikke. Hvis han drikker, skal han ikke bli drita. Hvis han blir drita, skal han ikke falle. Hvis han faller, skal han gjøre dette lydløst, og han skal bli liggende på bakken slik at folk ikke ser hans rang ..tror det var noe sånt Robert DeNiro sa i "Men Of Honor", men da var Marinemann byttet ut med "flagg-kvarter-mester" eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 He he, etter 8 år i sjøforsvaret koser jeg meg når jeg leser inleggene her. Glad jeg har "dimitert" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Men gled deg til rekrutt øvelsene! Ut og leke krig:D:D morro:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Etter en god del år i forsvaret så er det ganske morsomt å sitte her å lese disse innleggene,ikke vær så kjip at du skal ta igjen på befalspirer,de er bare satt til å gjøre en jobb,ikke deres feil at de ikke kan bedre,hvis du gruer deg til tjenesten,så smil og tenk på hva jeg gikk gjennom: 5 år som fallskjermjeger i den franske fremmedlegionen,har du gjennomgått den så skal jeg snakke med deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå