propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Noen som vil ha min 323turbo?(m20b23) Motoren er god som ny,var gått 148000 før jeg plukket i biter,nye lager rundt om,og selvfølgelig nye pakninger og simringer! Det er en 85mod med jetronic sprut. Motoren ble de-komprimert til ca 8 i komp og satt i 12/9 bolter for å tåle trykket,kan fint klare opp til 1,5 kg/b trykk med denne. Micro Dynamics tilleggs innsprut med 4 stk x store dyser. Garret T3T4 hybrid turbo,nyoverhalt. Egentilvirket turbo manifoild som fungerer! Meget kjapp respons! Motoren er ferdig bygd,sett i og kjør,må justeres bare-men micro dynamics er ett meget stabilt og lett-justerbart innsprut! Følger med 3" down pipe. Kan startes i bil før kjøp. Bud ønskes.. 91870867 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 Bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 dette kunne vært av interesse, men vil vite sånn ca pris. gi oss en liten pekepinn da. over under 10 lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 sånn sirka pris,., ikke lett å gi bud før man har sett det vet du!! va e minste prisen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Over 10 ja. Har lovet flere å ta bilder imorra(fredag).Så de som er interessert kan sende meg en mail imorra. Motoren står fremdeles i en prosjekt bil som ikke er ferdig så bildene yter sikkert ikke motoren rettferdighet... men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 "bump" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 synd å si det, men det er for dyrt vett du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 Så kom med bud da,jeg går bare ut ifra hvor mye den har kostet meg jeg.Ingen bud er dumme,lave kanskje-men ikke dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Så kom med bud da,jeg går bare ut ifra hvor mye den har kostet meg jeg.Ingen bud er dumme,lave kanskje-men ikke dumme. ka er effekten på motorn?hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 jeg vil tippe 3oo - 315 hk ved 1 bar. er jeg langt ifra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Bilder? t-risdal@bluezone.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 over 10k er ikke mye for en turbokonventer motor. det er nok langt under selvkost... Dette er i grunn en rimelig sjangse for å få litt guff i kjerra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 litt i underkant av 300hk ved en kg/b er nok realistisk ja. Og dette er faktisk en rimelig sjanse til å få litt pulver ut av den gamle bmw`n. Høystbydende over 10K? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 til dere som vil ha litt mer effekt: løp å kjøp! er dyrt å bygge en turbomotor og 10-15000,- er ingen upris. her er det masse moro for pengene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå