Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil ha min 323turbo?(m20b23)

Motoren er god som ny,var gått 148000 før jeg plukket i biter,nye lager rundt om,og selvfølgelig nye pakninger og simringer!

Det er en 85mod med jetronic sprut.

Motoren ble de-komprimert til ca 8 i komp og satt i 12/9 bolter for å tåle trykket,kan fint klare opp til 1,5 kg/b trykk med denne.

Micro Dynamics tilleggs innsprut med 4 stk x store dyser.

Garret T3T4 hybrid turbo,nyoverhalt.

Egentilvirket turbo manifoild som fungerer!

Meget kjapp respons!

Motoren er ferdig bygd,sett i og kjør,må justeres bare-men micro dynamics er ett meget stabilt og lett-justerbart innsprut!

Følger med 3" down pipe.

Kan startes i bil før kjøp.

Bud ønskes..

91870867

Skrevet

Over 10 ja. Har lovet flere å ta bilder imorra(fredag).Så de som er interessert kan sende meg en mail imorra.

Motoren står fremdeles i en prosjekt bil som ikke er ferdig så bildene yter sikkert ikke motoren rettferdighet... men men..

Skrevet

Så kom med bud da,jeg går bare ut ifra hvor mye den har kostet meg jeg.Ingen bud er dumme,lave kanskje-men ikke dumme.

Skrevet

over 10k er ikke mye for en turbokonventer motor. det er nok langt under selvkost... Dette er i grunn en rimelig sjangse for å få litt guff i kjerra...

Skrevet

litt i underkant av 300hk ved en kg/b er nok realistisk ja.

Og dette er faktisk en rimelig sjanse til å få litt pulver ut av den gamle bmw`n. Høystbydende over 10K?

Skrevet

til dere som vil ha litt mer effekt: løp å kjøp!

er dyrt å bygge en turbomotor og 10-15000,- er ingen upris. her er det masse moro for pengene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...