Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Dette minner meg om en gang jeg var å kikket på en E34 525i hos en bilforhandler i Kristiansund. Selger påsto hardnakket at bilen hadde V6 motor. Det verste var at han påsto det også etter å ha åpnet panseret. Sånne selgere kjøper ikke jeg bil av. Men at de sier at de har bmw med forhjulstrekk hos Stenshagen?? Nei det tror jeg rett og slett ikke noe på. Tror bimmer_boy driver ap med oss her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Dette minner meg om en gang jeg var å kikket på en E34 525i hos en bilforhandler i Kristiansund. Selger påsto hardnakket at bilen hadde V6 motor. Det verste var at han påsto det også etter å ha åpnet panseret. Sånne selgere kjøper ikke jeg bil av.Men at de sier at de har bmw med forhjulstrekk hos Stenshagen?? Nei det tror jeg rett og slett ikke noe på. Tror bimmer_boy driver ap med oss her! hehe..er ikke akkurat noen kyndige bilselgere her i Kr.sund nei Husker vel ikke tilfeldig hvilken forhandler det var? skulle jeg tatt meg en tur og sett om de har en bmw med "v6" igjen *fniis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Her kan man finne alle idiotene som har BMW og som ikke har peiling på hva de kjører rundt i for noe.. http://www.finn.no/finn/car/used/result/;pdc=1120152113943 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 lol, BMW har aldri laget biler med forhjulstrekk...selgeren er en idiot! bmw har laget biler med forhjulstrekk...søk på finn.no så finner du mange bimmere med forhjulstrekk Er du egentlig gammel nok til å kjøpe/kjøre bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 bimmer_boyHAHAHA..var hos stenshagen for et par dager siden der hadde de en E46 med forhjulstrekk..så jeg trur nok at en BMW forhandler vet bedre enn deg..og denne bilen har også forhjulstrekk den er til salgs hos oslobilsenter... jaja alle har rett å si sin mening... men å si at E46 har forhjulsdrift er for dumt. Dra til stenshagen å spørr en gang til. Du får garantert ett annet svar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 hahahaha bmw med feilhjulstrekk, dårlig med det ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Dette minner meg om en gang jeg var å kikket på en E34 525i hos en bilforhandler i Kristiansund. Selger påsto hardnakket at bilen hadde V6 motor. Det verste var at han påsto det også etter å ha åpnet panseret. Sånne selgere kjøper ikke jeg bil av.Men at de sier at de har bmw med forhjulstrekk hos Stenshagen?? Nei det tror jeg rett og slett ikke noe på. Tror bimmer_boy driver ap med oss her! hehe..er ikke akkurat noen kyndige bilselgere her i Kr.sund nei Husker vel ikke tilfeldig hvilken forhandler det var? skulle jeg tatt meg en tur og sett om de har en bmw med "v6" igjen *fniis* Det var hos Slatlem. Men begynner å bli noen år siden, så jeg aner ikke om den selgeren jobber der enda. Må bare få legge til at jeg aldri hadde kommet til å kjøpt den bilen, selv om selger hadde hatt litt mer peiling. Bilen var et vrak, men prisen tilsa et eksemplar i mint condition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 jeg spurte ikke om at bilen har forhjulstrekk eller ikke..jeg spurte om hvor mye denne bilen er verdt...siden ingen av dere kan gi noe svar på det...så gir jeg faen i d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 mange som ikkje har peiling på bil her, når sluttet bmw med forhjulstrekk? min e30 325i har forhjulstrekk! nei, var nok en spøk det med finn og slikt, synes den var god jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 jeg spurte ikke om at bilen har forhjulstrekk eller ikke..jeg spurte om hvor mye denne bilen er verdt...siden ingen av dere kan gi noe svar på det...så gir jeg faen i d... I følge liste er den verdt 188.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå