Custom Edition Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 har noen her noen gode sider hvor man kan finne billige turer til syden i slutten av juli? restplass.no å det der finner man ikke en dritt på hvis noen vet av noe bra eller skal selv en plass som kan anbefales så skriiiik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 ja vurderer Alanya igjen Tyrkia er en fin plass og billig og feste også hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 florida er jo et hardt kriminelt belasta området da. Har 5 venninner som er i Alanya nå, de storkoser seg, men du skal slite for å finne bra plasser. Du får alltids flybillett, men pass deg for de billigste hotellene der ned, rotte- og kakkelakkreir til de grader. Du er vel kansje litt sent ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 hehe..har allerede vært på tur men en kompis har ferie i slutten av måneden og vil ha meg med..så finner vel ett eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 de fleste reisebyråene har jo et system der du kan kjøpe restbilletter på siden deres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg kan tipse om våre sider da. www.berg-hansen.no/ferie og www.lavprisfly.no Vi selger ikke restplasser, men har søkemotorer som søker på laveste pris et cetera... Jeg jobber ikke på feltet som omfatter bestilling av reiser så ikke spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Plasser jeg synes er helt konge er Hersonissos på Kreta, flere som har vert heldige å finne restplasser der (Hersonisoss har et helt vanvittig uteliv ) Playa de Las Americas på Tenerife..... Eller Magalluf Mallorca!! Alle plassene er festeplasser.deluxe kjenner flere som har vert heldige å få hopp-på billetter der nå i det siste, så du får prøve ivei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 da ser det ut som det blir Magaluf party party! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Bulgaria!!! Diggeste festplassen av alle! Sunny Beach! HElt villt!! Anbefalles på det sterkeste. Selv drar jeg til Spania i år. Har Leilighet i Torrevieja. Digg plass dette også, men mener ingenting tar Bulgaria. Ekstremt varmt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Bulgaria!!! Diggeste festplassen av alle! Sunny Beach! HElt villt!! Anbefalles på det sterkeste. Selv drar jeg til Spania i år. Har Leilighet i Torrevieja. Digg plass dette også, men mener ingenting tar Bulgaria. Ekstremt varmt også. Damen reiser til Bulgaria om 12 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 da ser det ut som det blir Magaluf party party! Skal du til Magalluf, så MÅ du ta deg en tur til BCM!!! Det beste trancediskoteket på øya, koster ca 20-25 euro å komme in, MEN da får du oppleve noen av verdens største djèr nesten hver kveld, absolutt verdt penga!! Når jeg var der nede, så fikk jeg se både Tiêsto, Des Mitchell, Judge Jules og Dave Pearce.... Og ikke våg deg å komme hjem igjen og si at du ikke har vert innom, for da blir jeg sur Du MÅ få med deg den plassen!! (savner Magalluf som du sikkert skjønner ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Selv var jeg i Praha i 1 uke, og bodde der for 800,- Flyreisen ble på 740 t/r og toget ble ca 500 t/r.. Er evig billig der nede, så på hele turen vil jeg tippe jeg brukte 3-4000,- Billigere får du det snart ikke. Men nå er jo ikke Praha noe tropisk strøk, men kan bare tenke meg for en sinnsyk fin by i sommer kostyme.. Masse begivenheter. klokka på hovedtorget, og carls bridge for å nevne 2 av dem. Bare et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå