Runar-CSi Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 RBK tapte faktisk hjemme på Lerkendal 1-2 mot Hønefoss og er ute av cupen..... dette må jeg si var utroli.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Deilig.. Jeg håper på Brann og Start i finalen. Nå er det ekstraomgangene hvor Start skal over kjøre Vålerengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Deilig..Jeg håper på Brann og Start i finalen. Nå er det ekstraomgangene hvor Start skal over kjøre Vålerengen Det gikk ikke heeeelt etter planen din.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Nei, dessverre. Da håper jeg Brann får Vålerengen i neste runde og sørger for Rekdal-exit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 hehe..... jeg håper hvertfal på mye bråk rundt trenern i Trondheim nå.... makan så de har tapt seg siste året da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Rosenborg rykker ned, rykker ned, rykker neeed... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 LOL! Er så digg dette asså! Og Molde fortsetter "triumfen". Eide Møster assist for andre gang på 2 kamper. Er i siget nå kompisen vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 å rosenborg å rosenborg, e trånnjæms fotballag...å huff å huff å huff, å hu-uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå