Hr.smith Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 har nettopp kjøpt og satt inn chip i min bmw. Har hørt mye at det ikke hjelper noe, men jeg ble veldig positivt overrasket! Syns draget ble mye bedre og også morro at en kunne dra bilen lenger ut på gira. alle som har lurt på å kjøpe dette så anbefaler jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 har nettopp kjøpt og satt inn chip i min bmw. Har hørt mye at det ikke hjelper noe, men jeg ble veldig positivt overrasket! Syns draget ble mye bedre og også morro at en kunne dra bilen lenger ut på gira. alle som har lurt på å kjøpe dette så anbefaler jeg det! masse betalte du? gjore du jobben sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 funka fint chippen i min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 1890 + mva. Gjorde det selv ja. Kan tenke meg det hjalp enda mer på bmwn din siden du har 325! har bare 320 men det hjalp en del her å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Det var billig..hvilket merke er det, og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 jeg var så hissig på i få satt den inn at jeg ikke fikk med meg merket faktisk...! Men bestilte det på trimchip.no hverfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 åja..var det vanskeli å sette den i..tok du bilder og slikt underveis eller..hadde vært morro å sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 som sagt var jeg helt i hundre for å få den inn så jeg tenke kun på en ting og det var å få den inn å komme seg ut å prøve!! Så dessverre tok jeg ikke noen bilder. Vanskelig og vanskelig, det er vel litt kronglete men trur de fleste får det til! Må ut med hjernen, ta av dekselet, av med en beskyttende plastplate, så må en av med et slags kretskort som lgger på toppen, og dette var var vel det litt vanskelige isåfall. Den satt litt godt, måtte vippe noen pinner hit å ditt og løsne noen klips for så dra ut kretskortet ut fra baksiden på de "scart" spora som er foran på hjernen. Og når det er gjort så ligger den org chipen der, den dras bare rett opp, og inn den den nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Har lyst til å gjøre dette, men er litt redd for å herpe noe inni der. Det må altså ikke loddes noe på E36? I såfall er det kanskje håp for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 så lenge du har en bosch hjerne og ikke siemens så kan du gjøre alt selv. Trur nok du får det til bare du kikker litt inni der så skjønner du fort hvilke kilps jeg mente og hvordan du kommer deg inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 jeg var så hissig på i få satt den inn at jeg ikke fikk med meg merket faktisk...! Men bestilte det på trimchip.no hverfall! var det ikke chiptrim.no du ment? eller hva? kan du legg ut link? har bilen din blitt mer turtalls villig? kommer den fortere opp i turtall? har du kn-filter elns? effekt anlegg? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2005 http://www.trimchip.com/ er linken. Har kn kit/ og "eff.anlegg" går ikke helt frem til manifoilen så er vel ikke no særli effekt ut a det! Ja den var litt mer turtallsvillig særlig etter 3500-4000rpm, merket fin forskjell når jeg tømte den på 2.giret var oppe i 95km/t har vel stoppa på 80 før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 hvordan i svarte kan 320en bare koste 1890 + moms når 318is koster Pris inkl. MVA/mont. 4 450,- kjjipe greier.. :`\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 hmmm kanskje fordi det er med montasje eller noe.. så ikke det før etterpå jeg, å ta ut hjernen skulle jjeg vel alltids klart selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2005 jøss aner ikke hvorfor det var så stor prisforskjell...send mail og hør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå