steffen_sandnes Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Går med planer om innkjøp av cab, det kan skje mellom 2-5 måneder men uansett over til spørsmålet mitt. E36 318i cab... er det dødt? har aldri kjørt noen annen BMW enn 2.0 liter R6. Denne 318i har jo firer og må ærlig talt si jeg er litt skeptisk? Har jeg god grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Ein cab er jo ein "cruise" bil i mine auge da. Treng jo ikkje so mykje futt. Men det er jo alltids fint å ha litt under panseret og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 ja jo.... skulle gjerne hatt sekseren men så var det den prisen da:/ ville det hjulpet mye med chip og effektanlegg på 318en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 synes du burde gå heller for 320 eller oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå