Gå til innhold

Den råeste senke kombinasjonen!


øystein
 Share

Anbefalte innlegg

Har søkt litt og lest litt om div senkesett men klarer ikke bestemme meg.Har en e36 325 cab med M-Tech som jeg syns er litt for høy foran med 18" Har tenkt litt på 40/15 fra H&R. Hvordan blir det å kjøre med sammen med demperne som står på? Vil ikke miste komforten og gjøre den altfor lav.Noen som har bilder av noen som er senket noe i den retningen?/råd og tips så blir jeg glad!!

Tusen takk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske enkelt.. behold d du har. d er ikke ment for og byttes ut. du har d helt klart beste understellet som er og få på din bil da dette er optimalisert til din bil 100%

men vil du først ødelegge kjørekomforten så vill jeg innvistert i ett justerbart fra os bildeler til den nette sum av 12000.. har du ikke så mye penger er d jo bare og kjøpe ett kopmplett apex sett med dempere og fjører til 4500 ca. dette settet har jeg hadt og var veldig fornøyd med d... håper d hjalp litt. 60\40 er pent på disse bilene... og skal man senke så må man senke og.. din er vel senket 20mm rundt om orginalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener av mine erfaringer att skal man senke så må man bytte dempere og. du forandrer slitepunktet på demperen og den vil miste holdbarheten drastisk. jeg ville ikke senket min 40\15 pga att d var vel mye foran og lite bak og du vil da få en lite behagelig bil og kjøre. merker allerede d ved og sene 40\20 eller 60\40 f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt og lest litt om div senkesett men klarer ikke bestemme meg.Har en e36 325 cab med M-Tech som jeg syns er litt for høy foran med 18" Har tenkt litt på 40/15 fra H&R. Hvordan blir det å kjøre med sammen med demperne som står på? Vil ikke miste komforten og gjøre den altfor lav.Noen som har bilder av noen som er senket noe i den retningen?/råd og tips så blir jeg glad!!

Tusen takk......

har selv hatt dette senkesettet på en 325 cab, og jeg var kjempefornøyd! det er ikke noe problem å sette de på demperne du allerede har og komforten vil du ikke miste. den blir akkurat passe senket, og du vil få ett rett "stuk" på bilen. bilen vil bli like senket foran og bak (avstanden fra skjerm til dekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker igjen for svar...Vi er like der,du og jeg.Helt enig med deg at det riktige stuket er når den er like lav foran og bak. 40/15 er jo ikke akkuratt som å slippe den helt ned i kjelleren så den blir vel ikke ekkel å kjøre.. Er ferdig med tiden da det var "blodsenkede"biler som gjaldt.Slitt ut altfor mange dekk,tviholdt altfor mye på rattet og subbet nok nedi.Kjipt å sitte å spenne hver en muskel i kroppen og vente på skrapelyden bare det ligger en femmer i veien:) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...glemte å si at den sorte 328`n du har inne på galleriet ditt er utrolig fin.Går sikkert friskt også med den kompressoren. Hvor mye er f.eks den senket,det så veldig pent ut...

den har H&R justerbart understell som er skrudd helt ned. er vel senket ca 70mm foran og 50mm bak dvs blodsenket.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...