BUG Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg har hatt KN-filter på alle bilene mine, men på min nåværende 318 IS E36 er filteret bare halvparten av størelsen som det som stod på min 318i E36. Noen som kan forklare det? er mer nok plass der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Mitt K&N-filter var også ganske kort. Er ikke størrelsen det kommer ann på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 hehe sant nok, men bare lurte på om det var en grunn til det liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Størrelsen har noe å si, en vanvittig turbomotor vil jo trenge ett filter som slipper gjennom mye luft. Ett 400hk+ KN filter vil ikke ha noen hensikt på en 320 feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg har tenkt å kjøpe K&N filter til min E36 318i. Noen som vet om en plass som har det på lager(stavanger)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 monterte i helgen green filter i min e46 318i, vart knall bra. både utseende messig og lyd messig ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå