Gå til innhold

Pendlerbilen er ferdig!

Share

Anbefalte innlegg

Prosjektet har tatt 1 år, hvor mesteparten av dette har gått på å finne akkurat den hvite compact'en jeg ville ha. Dette var en 100% strøken, alpinahvit 316i compact, 94 modell med kun kjørte 40000km. Bilen var 100% orginal ved kjøp. Dette er for all del ingen banebil, men en økonomisk pendlerbil for en som meg som kjører 35000 km i året. Hensikten var å ha en mest mulig unik, utradisjonell, økonomisk, diskré, men avlikevel en litt sporty BMW. Det har vært et stort poeng i å ikke montere effekter tatt fra merce, audi, lexus og alt annet schrot. Bilen har full Rieger pakke, alle lys oppgradert, H&R sett, 18" osv...

Kom gjerne med ris og ros. Tipper på svært delte meninger, dette er nok litt småsært. ;O)

alpinahvitcompact2.JPG

alpinahvitcompact1.JPG

Hilsen Anders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil, er egentlig ingen stor fan av E46 M3 fanger på E36 eller E30, men synes alikevel det ble usedvanlig pent. Fargen er knall!

Ser du har et litt annet budsjett enn meg, kjøpte meg pendlebil for en uke siden og blei vel ferdig med den på 2 dager, (har litt småtteri igjen).

Før:

DSCF0001.jpg

Etter:

DSCF0002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....å ikke montere effekter tatt fra merce, audi, lexus og alt annet schrot. Bilen har full Rieger pakke....

Denne kommentaren var vel ikke helt passende? :lol:

Men bilen var pen den, uansett om jeg hadde foretrukket E36 fangere istedet for E46. Blir litt for klumpete i forhold til resten av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cc300, Utrolig pen compact! Skikkelig etter min smak det der.. :o

E-Evjen, No offence, men jeg hadde foretrukket den _før_ gullet... ;)

Hehe, jeg lakka fangerne først hvitt i bilens farge (trodde jeg), men fargeforskjellen blei såpass stor at jeg gav faen å stakk ned på den lokale billigsjappa å kjøpte hobbylakk til 30 kr boksen istedenfor 230 kr boksen i "bilens farge".

Blei ikke noe mindre irritert da dette skjedde:

DSCF0010.jpg

Sorry for off topic, cc300 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for responsen, artige å lese at mange andre også liker fargen. Var litt redd jeg hadde driti på leggen etter å ha kommet hjem med en hvit compact uten nedlakkering, med gule blink samt hjulkapsler på stålfelg. Ikke nødvendighvis en fryd for øyet, selv om jeg også liker helt orginale BMW'er.

M-tech sidelister var planlagt i utgangspunktet, men kan noen fortelle hvor jeg får tak i slike lister til en compact? Jeg har søk mye på internet etter en forhandler uten resultat. Noen som vet om man får kjøpt tilsvarende sidelister uten selve M symbolet?

Et par før og etter snapshots....

side-before-liten.jpg

side-etter-liten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå deilig å se før å etter bildene, bilen blei knallbra :) liker e46 stylingen også, har den på min coupe.

lister får du på http://norway.schmiedmann.com/index2.htm tror du kan kjøpe andre "merker" en ///m merket også

Dørlister M-Technik

Alle compact modeller Varen er original

Varenummer: 51132267003

Pris excl. Moms: NOK 1,400,00 (€ 171,48)

Pris inkl. Moms: NOK 1,750,00 (€ 214,35)

image_2568_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med en kjempefin bil!

og hvit bil er tøft! :wink:

om jeg fikk bestemme, så skulle den hatt hvite felger også + som andre nevner M-lister. hadde lister uten logo på min M3, men det er mulig de ikke har laget det til compact.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...