Leonard Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 på disse modellene går oljeskiftet av seg selv 1 gang i mndÅåh den var nasty !Enkelte av disse modellene bruker å bytte eier ofte. Det har vel noe med at de ikke er noe spesiellt stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 skulle gjerne hona sylinderen på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 jeg vet ikke jeg, den så litt rævkjørt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Ja,det er sprekk i hekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Jommen bra at det ikke sto: "romslig interiør".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 skulle tatt en skikkelig "service" der ja + justering av forstilling og oljeskift å jeg er shikkelig spesialist på understellet på de dær Tar full understells kontroll jeg, med smøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Full kontroll må til !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 De modellene der har lett for å tape seg fort, uansett om de blir pent eller dårlig brukt. Og da blir det fort veldig dyrt med restaurering. Men den var ikke så gammel, går nok en stund til. Men om noen år så regner meg med at om du tar av øyelokka faller lyktene helt ned til gt leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Spørs med importavgiften her da, sikkert ikke billig... Og med tanke på forrige eier så vet jeg ikke helt om jeg ville ha stolt helt og holdent på annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå