bmwdude Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 jeg selger min 17 tommere felger til 5 serie BILLIG.. gi bud.. di stod på en BMW 520i E34 92mod. Strøkent lovlige felger.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Hadde du lagt ut den for 1uke siden. Så hadde jeg kjøpt dem på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Selges billig,. på grunn av at jeg ikke har bruk for di Skulle bygges til på e30n men det passet ikke på grunn av innpreeset var for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Passer de til e36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Tror innpresset blir for stort der å.. skal ikke si no sikkert men!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå