Riefarn Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Nå er omtrendt alt satt på bilen, gjenstår bare hellakkering nå... og da skal alt lakkeres, lister, dørhåntak osv.... Så lurte jeg bare hva folk syntes? Vet orginalpolitiet kan komme over det her, men er ihvertfall ikke straffbart! Gjort hittil utvendig: Bakrutespoiler, øyelokk, M3-lister, DTM speil, Supersprint eksos, FK highsport coilovers, Riger front og bakfanger, nye ASA 9x18", valsing av alle hjulbuer, nye blink, Innvendig: M3 stoffmatter, nye pedaler, satt i stereo/DVD/GPS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Pen bil... litt mørke bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 ja veit... dårlig kamera skal få tatt noen nye når bilen er ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 er bilen senket mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 det der var akkurat som og se bilen min assa:) samma felger og samme fangere men jeg har ikke orginale sideskjørt... disse var skummmle like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Veldig pen! Liker Rieger-fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 er bilen senket mye? senket litt ja.. vet ikke hvor mye, har ikke målt, bare senket den til jeg syntes det blei passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 dette så bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Denne likte jeg veldig godt, kjempebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Døds pen bil! men sant litt mørke bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Gjennomført. De felgene passer bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Veldig pen E36 ja! Pen lyd var det også i den da jeg hørte du kjørte inn på skola her på mandag!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Veldig pen E36 ja! Pen lyd var det også i den da jeg hørte du kjørte inn på skola her på mandag!.. skolen på mandag? hehe... går vel ikke i klassen min eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 skolen på mandag? hehe... går vel ikke i klassen min eller? Gjør nok det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå