gsrl Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Kjøpte meg et komplett sett med nye lykter til min -92 325 for kun kort tid siden. Problemet er at det er 1 øye som har sluttet å lyse nå. Spørsmålet mitt er; Hvordan får man det til å fungere igjen? Er det noen småpærer som har noe forbindelse med disse ringene eller må jeg kjøpe ny ring? Håper det er noen av dere som har erfaring med dette og som kan hjelpe meg snarest... Kommer før/etter bilder av bilen min, så snart jeg får knotet meg til å ta de Ble skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Er det ikke garanti på dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Joda, er garanti på dem...Men spør allikevel.. Er så innmari kjipt å ha 3 øyer som funker når det MÅ være 4 Vil ha det fixa ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er pærer i toppen av ringen. MEn rekner med det er en ledning eller noe i forbindelse med monteringen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå