grewling Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Min gamle 320i liker ikke lenger varme dager, i motsetning til meg. Da det er varmt, må jeg gjentatte ganger vri om nøkkelen for å få startmotoren til å slå inn. Finnes det noe flere releèr som styrer dette, eller er det kun innslagsstyringa på selve starteren? Klikker i noen releèr under rattet, men mistenker at kanskje disse styrer kjørelys.. Om noen har vært borti det samme, eller har peiling, tar jeg meget gjerne gode forslag...ellers må jeg bare ønske meg kaldt vær på østlandet, og det vil vel ingen ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Hehe jeg har akkurat det samme problemet nå Det er noen releèr under rattet som klikker på min åsså, men jeg tror de kun er til lys. Jeg har heldigvis en ny startmotor så jeg bytter innslag til Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Hadde samme problemet på min. Da var det bendiksen som var utslitt. Jeg byttet hele starteren. Kostet meg 1800 for en byttestarter. Er helt fint nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Kan bensinpumpereleet eller luftmengdemåleren være synderen her? Fiklet litt med dette her en dag, om da startet bilen plutselig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå