Gå til innhold

Styling Tech M3 med nye mods..

Share

Anbefalte innlegg

Svein Erik hadde for en måneds tid siden et litt ublidt møte med et rådyr. Sammenstøtet (i ca. 100 km/t (90-sone)) resulterte i; ødelagt front (fanger, grill og ei lykt), to ødelagte framskjermer, ett stygt skadet panser, ødelagt radiator, vifte og luftfilterboks og bulk i ei dør. :( Utrolig hvor mye et lite dyr kan ødelegge. :? Ettersom så mye måtte byttes, bestemte han seg for noen nye mods.. 8)

Resultatet ble da ganske rått i mine øyne..

DSC01763.jpg

Karbonpanser fra FK-Automotive, og "Lambo"-dører, og siden luftfilterboksen gikk heden, ble det også montert et åpent Kon-filter fra KN. :D

DSC01764.jpg

DSC01766.jpg

Flere bilder her.

Hva synes dere?

Dere som skal til Rudskogen i helgen får se den live der.. (er på tur nedover just nu).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil det der, men hadde nok ikke gått for de samme modsene selv. Tror egentlig karbonpanseret er det jeg liker minst på den. Breddingen og slikt er kul nok. Felgene også. Dørene.. litt bob-bob. Vinga blir litt firkanta i forhold til resten av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døds fet bil!!! fy Feite!! er du der på lørdag?

Svein Erik (som eier bilen) er vel der nede nå alt tenker jeg, og skal ha stand (Styling Tech) der hele helgen ja.. :) Bilen kommer nok til å stå ved standen.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra det værste jeg har sett.

Det jeg liker minst er faktisk de fake M3 E46 luftutslippene. Det blir for jalla.

Hvis ikke dørene gjør bilen lettere eller har en annen nyttig funkskjon skjønner jeg heller ikke vitsen med de. Mulig lettere å komme ut av bilen hvis man parkerer trangt?

Er det dårlig passform på carbonpanseret eller ser det bare slik ut?

Det positive med bilen er lakken som ser ut til å holde veldig bra kvalitet i arbeidet.

Jeg liker faktisk de skjermbredderne der. E36 skulle vært en bredere bil fra fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dørene gjør bilen lettere eller har en annen nyttig funkskjon skjønner jeg heller ikke vitsen med de. Mulig lettere å komme ut av bilen hvis man parkerer trangt?

Noen nyttig funksjon har de nok ikke nei, det ble vel heller litt mer kronglete enn originalt.. Men for syns skyld, synes jeg det ble bra, og Svein Erik ville ha de på mye for å prøve ut og vise frem varene han selger.. :)

Det kan se ut som det stikker opp litt over skjermen på siden der ja, men jeg tror det bare er snakk om justeringer.. Utifra hva jeg kunne se under monteringen så var passformen ok..helt som originalt var det nok ikke, men det er ikke snakk om store glippene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm jaja,. Er det ikke kult at det er litt fete biler å da,. ikke det samme gammle orginale hele tiden?

synest det er helt flott jeg ;)

har gjort litt med min å.. 8)

Noen nyttig funksjon har de nok ikke nei, det ble vel heller litt mer kronglete enn originalt.. Men for syns skyld, synes jeg det ble bra, og Svein Erik ville ha de på mye for å prøve ut og vise frem varene han selger.. :)

Det kan se ut som det stikker opp litt over skjermen på siden der ja, men jeg tror det bare er snakk om justeringer.. Utifra hva jeg kunne se under monteringen så var passformen ok..helt som originalt var det nok ikke, men det er ikke snakk om store glippene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm jaja,. Er det ikke kult at det er litt fete biler å da,. ikke det samme gammle orginale hele tiden?

synest det er helt flott jeg ;)

har gjort litt med min å.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...