Dan Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Panseret ser ut som det ligger "oppå". Dørene og vingen har jeg ikke sansen for. Ellers pen bil Men glemt å lakkere frontleppa eller? Ser ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Men glemt å lakkere frontleppa eller? Ser ikke bra ut Neida, den skal nok være slik ja..matcher panseret den..karbon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Men glemt å lakkere frontleppa eller? Ser ikke bra ut Neida, den skal nok være slik ja..matcher panseret den..karbon.. Er frontleppa karbon? Ser svart ut, men ok Syns verken den eller panseret er fint....hehe. Men smaken er jo som baken, bare rævva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg likte den bilen!!! liker at d skiller seg ut! Tenk så kjedelig d ville vært om alle var like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Tech 9, vet du om Styling Tech skaffer Vader seter? Håper felgene mine kommer snart.. Kjipt å vente sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg likte den bilen!!! liker at d skiller seg ut!Tenk så kjedelig d ville vært om alle var like! såå sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er frontleppa karbon? Ser svart ut, men ok Syns verken den eller panseret er fint....hehe. Men smaken er jo som baken, bare rævva Den er nok det.. Det ser bedre ut i dagslys og mye bedre ut når det ikke er direkte sol enn det gjør på de bildene da.. Men som sagt; hver sin smak.. Tech 9, vet du om Styling Tech skaffer Vader seter? Håper felgene mine kommer snart.. Kjipt å vente sånn Er det de originale E36 M3-stolene det? Slike?: Jeg skal ikke si det for sikkert, men han skaffer nok originale BMW-deler ja.. Du må nesten høre med han personlig for å være sikker.. Mail: post@styling-tech.no Tlf: 74 05 61 98 Edit: Hørte med han nå jeg, og han kunne antagelig skaffe både brukte og nye..han skulle undersøke.. Ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Er frontleppa karbon? Ser svart ut, men ok Syns verken den eller panseret er fint....hehe. Men smaken er jo som baken, bare rævva Den er nok det.. Det ser bedre ut i dagslys og mye bedre ut når det ikke er direkte sol enn det gjør på de bildene da.. Men som sagt; hver sin smak.. Tech 9, vet du om Styling Tech skaffer Vader seter? Håper felgene mine kommer snart.. Kjipt å vente sånn Er det de originale E36 M3-stolene det? Slike?: Jeg skal ikke si det for sikkert, men han skaffer nok originale BMW-deler ja.. Du må nesten høre med han personlig for å være sikker.. Mail: post@styling-tech.no Tlf: 74 05 61 98 Edit: Hørte med han nå jeg, og han kunne antagelig skaffe både brukte og nye..han skulle undersøke.. Ta kontakt! Venter enda på at han skal ringe anngående felgene jeg har ventet på i 2mnd'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Stili bil ja.... men sier bare en ting jeg; SORT gitter i fronten!!! Tror det hadde blitt mye penere enn det som står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Venter enda på at han skal ringe anngående felgene jeg har ventet på i 2mnd'er! 2 måneder? Det var da ikke likt Svein Erik..spesielle felger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Venter enda på at han skal ringe anngående felgene jeg har ventet på i 2mnd'er! 2 måneder? Det var da ikke likt Svein Erik..spesielle felger eller? Hørtes veldig rart ut ja.... Har aldri opplevd eller hørt noe tull om Styling Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå