Espenlis Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Vaska bil idag og koste meg i sola med mAZE-Stay With ME og åpen takluke. Livet er herlig dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Fin bil du har der, kommer faktisk til å vurdere Infinity styling neste gang eg skal style bmw, syns den blir finere og finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Takk ja. Syns faktisk den er megetpen. Men kunne tenkt meg de tåkelysene som er på siedl fangeren. Små runde. Ellers liker jeg infinity godt. Virker kanskje litt lang rumpa men, digg på lang avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Vaska bil idag og koste meg i sola med mAZE-Stay With ME og åpen takluke.Livet er herlig dere!! fin bil, me er det ikke litt tungvindt å vaske bil med takluka åpen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Må være forsiktig ja, men det gikk faktisk bra. Null problemos! Anbefaller det faktisk for de som er lei av å vaske bil, prøve noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Du har ikke vurdert å tatt bort "I"'en på bakluken også? Det var iallefall meget stygt i mine øyne... Ellers så bilen pen ut, selv om jeg ikke er noen fan av infinity. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Vurderer det, men, nei. Den blir stående. Synes det er litt tøft også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Infinity er tøff den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Infinity frontfangeren er en av de fineste. Den går ikke så langt fra designet til bilen, som mange andre fangere har en tendens til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Vaska bil idag og koste meg i sola med mAZE-Stay With ME og åpen takluke. Hehe, ja det var vel musikk for fulle mugger da. Endelig hjemme fra rudskogen. Passe lei nå og trøtt. Dårlig form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Tøff... absolutt min smak den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå