Espenlis Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Vurderer å kjøpe meg hvite bakgrunnskiver til bilen min. Problemet er at disse er på 260km/t. Det jeg har nå går til 240 bare. Men, er instrumentene de samme, eller er det to forskjellige? 260 er lengre ned en 240 så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 de skal jo passe, så lenge det ikke er korte mellomrom melom tallene fra 0-240 så blir det jo likt, de går bare lenger ned på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Spørs hvor du kjøper disse skivene, men vurderte det samme for en tid tilbake. Fant da ut at det ikke var likt hele veien, men kommer vel an på hvor du kjøper disse. Uansett mista jeg lysten på hvite instrumentskiver. Kjøpte titanringer istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 kjøper begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå