Ettertenning Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Jeg husker ingenting men dette er det eg veit, kjempe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 http://nyheter.radiohaugaland.no/les.as ... kkel=25881 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 var det deg? Edit: http://www.bt.no/trafikk/article384261 Han slapp fra uhellet uten en skramme, den unge mannen som fyllekjørte på Stord tidlig i morges. Det gikk atskillig verre med hans kjære Porsche. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 eg veit ikkje var møking hadde drukket 12 pils og 2 liter vin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 veit du ikke om det var du som kjørte? var det n oen andre der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 eg hadde sfåfør heile kvelden så eg trur ikkje det var meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 du ser da det om du enda har lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvorfor fant de bare deg ved bilen? SLik jeg tolker nyhetene var det bare deg. Nå skal ikke jeg dømme deg før saken er over, men har du kjørt i fylla har du NULL medlidenhet fra min side. Du husker hvor mye du har drukket, men ikke om du kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Uff uff uff. Var på byen i går jeg også, tenkte faktisk på det i dag at det ikke er mulig å kjøre dagen etterpå siden promillegrensen i prinsippet er 0 Her var det tydelig ikke snakk om kjøring dagen derpå Som Frode H sier: + Et lite tips: Du burde være litt forsiktig med hva du skriver her slik at det ikke brukes mot deg. Dette er ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 lappen har eg vertfall og eg har tydeligvis også hatt håndjern på meg og vert på sykehuset det er stort sett alt eg veit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 lappen har eg vertfall og eg har tydeligvis også hatt håndjern på meg og vert på sykehuset det er stort sett alt eg veit! Godt at det gikk bra med deg, siden du har lappen enda og ikke har hørt noe enda, så kan det jo være at sjåføren din kjørte. Kunne jo vært en hjort som stod i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvor dum går det an å bli??? Først drite sånn på draget,deretter "skryte" sånn som dette på nettet??? Djises..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Den ødelagte bilen, en Porsche 914 fra 1980, måtte taues bort fra ulykkesstedet. <--- kremt... 914? Er ikke det der en 924 med breddede hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ...jaja, 1. Fyllekøyring gir eg null medlidenheit! (om det var deg) 2. Det vert hevda at ikkje nokon er så berusa at dei ikkje veit at dei gjer noko gale i det dei utfører gjerninga...om ein hugsar noko etterpå, det er ei anna sak. 3. 914???...det ser ut som ein 924 som er styla til 944 4. Eg har hatt ein Porsche 944..det er gøy bil å køyre det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå