Gå til innhold

dagen derpå

Share

Anbefalte innlegg

Nei, sånt er ikke bra. Hadde selv ett par kompiser som kjørte i fylla. De var ikke så heldige som du. Om du har kjørt selv, håper du virkelig har lært nå! Er det sjåføren din som har gjort det, fy til han. Men hvorfor da stikke av og la deg være igjen?? Hmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kompissen har sikkert stokket av pga sjokket! og merket eg har på brystkassa etter selen tilsier at eg har vert passasjer det er derfor eg har fått sertifikatet igjenn også! kan ta bilder av lappen me digital kamera vist dere ikkje tror meg, snakket med kompissen idag og han påstår at det er eg som h ar kjørt men det er jo naturlig. men politiet tok bilder av meg der det viser merke etter selen, og di har sakt at eg ikkje er mistenkt lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompissen har sikkert stokket av pga sjokket! og merket eg har på brystkassa etter selen tilsier at eg har vert passasjer det er derfor eg har fått sertifikatet igjenn også! kan ta bilder av lappen me digital kamera vist dere ikkje tror meg, snakket med kompissen idag og han påstår at det er eg som h ar kjørt men det er jo naturlig. men politiet tok bilder av meg der det viser merke etter selen, og di har sakt at eg ikkje er mistenkt lenger!

Det er en dårlig kompis ja... Er jo ikke så "ille" for han om han blir tatt iforhold til om du hadde fått skylda.. Du må da ha fått en god del juling, med tanke på hvordan bilen ser ut på siden der du satt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss kompisen din har stukke av og i tillegg gjer deg skuldo for detta, viss da va Han så kjørte så er da lite til kompis vertfall..hadde ikkje trengt å vist seg t meg vertfall :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sitti på passasjer plassen i den bilen har du hatt drit flaks! Ikke så mye mer som skulle til der før du hadde hatt den telefonstolpen i fanget.

Hadde det vært meg hadde jeg passet på å levere inn lottoen nå :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...