mAZE Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Nei, sånt er ikke bra. Hadde selv ett par kompiser som kjørte i fylla. De var ikke så heldige som du. Om du har kjørt selv, håper du virkelig har lært nå! Er det sjåføren din som har gjort det, fy til han. Men hvorfor da stikke av og la deg være igjen?? Hmmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Du kan umuligt ha lappen endå, den blir tatt i fra deg til saken er oppklart... Og du slite me og ro deg vekk fra denna, uansett ko lite du huske. Sorry Mac, detta ser svart ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Men hvis det ikke var deg som kjørte... hvor var den andre personen som var "sjofør" for kvelden?... stakk vedkommende av? det ville såfall ikke være mye til kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 kompissen har sikkert stokket av pga sjokket! og merket eg har på brystkassa etter selen tilsier at eg har vert passasjer det er derfor eg har fått sertifikatet igjenn også! kan ta bilder av lappen me digital kamera vist dere ikkje tror meg, snakket med kompissen idag og han påstår at det er eg som h ar kjørt men det er jo naturlig. men politiet tok bilder av meg der det viser merke etter selen, og di har sakt at eg ikkje er mistenkt lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 såpass... kan man ikke miste lappen for og stikke fra et åsted der det har skjedd en ulykke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 kompissen har sikkert stokket av pga sjokket! og merket eg har på brystkassa etter selen tilsier at eg har vert passasjer det er derfor eg har fått sertifikatet igjenn også! kan ta bilder av lappen me digital kamera vist dere ikkje tror meg, snakket med kompissen idag og han påstår at det er eg som h ar kjørt men det er jo naturlig. men politiet tok bilder av meg der det viser merke etter selen, og di har sakt at eg ikkje er mistenkt lenger! Det er en dårlig kompis ja... Er jo ikke så "ille" for han om han blir tatt iforhold til om du hadde fått skylda.. Du må da ha fått en god del juling, med tanke på hvordan bilen ser ut på siden der du satt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Hmmm, det er i såfall noe som sliter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Viss kompisen din har stukke av og i tillegg gjer deg skuldo for detta, viss da va Han så kjørte så er da lite til kompis vertfall..hadde ikkje trengt å vist seg t meg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 skal kontakte advokat på mandag,. håper det ordner seg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvis du har sitti på passasjer plassen i den bilen har du hatt drit flaks! Ikke så mye mer som skulle til der før du hadde hatt den telefonstolpen i fanget. Hadde det vært meg hadde jeg passet på å levere inn lottoen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Sattan seriøst??? God kompis!! Å helvette han hadde fått gjennomgå viss jeg var deg Og du skal takke og prise noen høyere makter for at du enda er i live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Blir nesten litt JÆVLI forbanna når jeg hører sånn! Han kan vel ikke gjøre sånn mot deg? Fy faan!! Håper for din skyld at du har bedre kompiser enn dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 bitene begynner og falle på plass og eg stiller sterkt i min situasjon, det som står i media må en ta med ei klype salt! så får vi se va som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Hvordan klarte kompisen din dette, var det høy fart eller var han også i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Om du har merke etter sikkerhetsselen motsatt av førersetet burde du jo stille greit her. Hvis ikke sliter du nok en smule... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå