Gå til innhold

dagen derpå

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du syns dette var gøy er du dum i hodet. Ser jo på trådstarten din hvilken innstilling du har, håper du mister lappen. Kameraten min gjorde det samme som deg for mange år side, han ble bare 20 år..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du syns dette var gøy er du dum i hodet. Ser jo på trådstarten din hvilken innstilling du har, håper du mister lappen. Kameraten min gjorde det samme som deg for mange år side, han ble bare 20 år..............

Hva er det egentlig du babler om??Syns han dette var gøy!?, da burde du lese ei gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror seriøst du har misfforstått noe her dette har vert alt annet enn gøy,, og ka mener du med håper du mister lappen?? og ka innstilling er det eg har? eg har kjempet for min frifinnelse fordi eg er uskyldig,, les tråden en gang til tror eg og forklar deg på nytt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror seriøst du har misfforstått noe her dette har vert alt annet enn gøy,, og ka mener du med håper du mister lappen?? og ka innstilling er det eg har? eg har kjempet for min frifinnelse fordi eg er uskyldig,, les tråden en gang til tror eg og forklar deg på nytt

Jeg synes det hele er trasgisk, spesielt at du mistet dama.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så mye, var litt rask med lesingen og oppfattet ikke at du mente det motsatte av KJEMPEGØY. Trodde du var en av de som skryter av å ha vært med på fyllekrasj, dem er det nok av... Fikk heller ikke med meg at dette var gamle saker som du er frikjent for. BEKLAGER SÅ MEGET...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være så lenge uten lappen for så å bli frikjent merker jeg at jeg blir sint av!! Håper du vinner denne saken som du skal ta videre mot staten. Slik oppførsel burde bli straffet, og du burde få en klekkelig erstatning synes jeg.

Stå på krava!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...