KjetilO Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Har endelig fått somla meg til å ta bilder av børsa... Får dele de med dere da.. Ka dokker trur???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 325 Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Pen E28 liker dem kjempe godt hadde en sånn som første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Dæ! Den såg utrolig strøken ut..Skikkelig fine desse bilane når en tar vare på de, syns det er mange som ikkje bryr..ser mange vrak på veien.. Men FIN bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 hærlig bil det dær! har hatt en sånn men solgte den i vår for å kjøpe nybil!angrer noe sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Nydelig E28. Hadde en sån 84 mod 518 som første bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 pen bil ja.. vil ha bare vil ha.... har vel hadt mine så jeg får vel bare holde munn når jeg selger dem igjend.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Oi, et så fint eksemplar bør jo nesten behandles som et samlerobjekt. Kunne godt tenkt meg en sånn en, hvis jeg hadde flere garasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå