Espenlis Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Da er de nye lyktene kjøpt og betalt. og Håper virkelig disse gjør seg på bilen. Har også bestilt et plastikkmerke, samme type som betegner motorstørrelsen på bagasjelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 hvor skaffet du de merkene da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 http://www.ebay.de Finnes så mye mer til bmw en på ebay.com. søk etter e36 Emblem Aufkleber under Auto & Motorrad Synes de var litt kule faktisk. Billig og. 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 dette blir helt sikkert utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jepp. Satser på de. Forøvrig er også nye instrumentskiver på veg. Er faktisk hekta på ebay. hehe Satser på de lyktene er i bra kvalitet. Og ikke de vanlige lysene som er orginalt på lyktene. Celis er vel hvit eller blå-nyanse i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Samme hovedlys som jeg har d.. Eg meget godt fornøyd me dem. Har fått en del posetive tilbakemeldinger på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Steike.. er det flere som har samme frontlykter som jeg har liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 One-piece lykter hører Peugeot til.....men tåkelyktene er fine Emblemene har jo Mercedes font? Så litt jall ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Monterte de nye blinklysene mine kjøpt fra ebay i natt... ble rimelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Samme hovedlys som jeg har d.. Eg meget godt fornøyd me dem. Har fått en del posetive tilbakemeldinger på dem. var ikke lyktene som var problemet her for å si det sånn.. men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Samme hovedlys som jeg har d.. Eg meget godt fornøyd me dem. Har fått en del posetive tilbakemeldinger på dem. var ikke lyktene som var problemet her for å si det sånn.. men hver sin smak. Det bildet der er vel photoshop?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Mener den er det ja. Er ikke dørhåndtak, sota frontrute(ulovlig). Men, vet aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå