M3cabriolet Skrevet Juli 12, 2005 Skrevet Juli 12, 2005 jeg har en 89 mod bmw 320i touring tilsalgs! den er 181 diamantsvart, har strøkne 15" alu med nye sommerdekk, 15" stålfelger med kapsler og piggfri vinterdekk, fullt rieger gts-kit, emblemer er fjermet foran og bak, lyktespoiler, godkjent senket i vognkort, m3 interiør og ratt/girkule, denne har en ny radiator med elektrisk vifte, vet ikke om det er originalt, mne den fungerer bra! og til min store overraskelse tikker/kakler det ikke i ventiler eller liknende! bilen er meget sprek til en 320 å være og sitter som en klegg på veien!!! det er nye bremseklosser foran og bak, og nye skiver bak! det er takluke, og elektriske viduer og speil framme! det er og sentrallås! det er checkcontrol som faktisk fungerer utmerket og det et første gang jeg har vært borti! bilen selges hellakkert bortsett fra tak, og ferdig EUgodkjent! bilen er under bygging og ventes ferdig iløpet av kort tid, om det er respons på salg! pris: 50000,- eller høystbydende!
M3cabriolet Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Skrevet Juli 15, 2005 hehe... det var liten respons her... ingen som vil ha e30 lenger eller???
M3cabriolet Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Skrevet Juli 15, 2005 hhehehe.... ja, det kommer, men bilen er under bygging, så det er ikke mye å se enda...
R Andersen Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 HEY! JEG HAR CHECK CONTROL SOM FUNKER!! jeg også!!
M3cabriolet Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Skrevet Juli 15, 2005 hehehe... ja, no offense til de som har cc som funker, men jeg vet det er mye tull med check controllen på e30n!
bjirn Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 hos meg fikk jeg check-knappen i trynet når jeg trykket på den forleden dag...
M3cabriolet Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Skrevet Juli 15, 2005 kan hende det er kompisa mine som har vært uheldige med e30'ne sine da... hehe
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 jeg trenger penger rett og slett, hadde tenkt å ha e3o'n, og kjøpte inn stylig og diverse, men trenger nå penger, og selger den ferdig bygd...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 og ett lite spørsmål. siden du sier den er superfet.. seff har ikke jeg sett bilde da men er d vanlig gts stayling på den??? og hva har du gjordt med baksete siden du får m3 int til og passe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå