mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 noen som fortsatt mener at det er elgen, og ikke bmw som fra nå av er skogens virkelige konge?? hehe Elgen er skogens konge, bare fordi BMW har jo ikke noe i skogen å gjøre.. Om du ikke kjører X3 / X5 da.. Men det er jo en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 noen som fortsatt mener at det er elgen, og ikke bmw som fra nå av er skogens virkelige konge?? hehe Elgen er skogens konge, bare fordi BMW har jo ikke noe i skogen å gjøre.. Om du ikke kjører X3 / X5 da.. Men det er jo en annen sak. Ja, for dette er jo biler som har utmerket seg med eventyrlige egenskaper i terrenget. Spesielt X3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 noen som fortsatt mener at det er elgen, og ikke bmw som fra nå av er skogens virkelige konge?? hehe Elgen er skogens konge, bare fordi BMW har jo ikke noe i skogen å gjøre.. Om du ikke kjører X3 / X5 da.. Men det er jo en annen sak. Ja, for dette er jo biler som har utmerket seg med eventyrlige egenskaper i terrenget. Spesielt X3. Forhåpentligvis litt bedre enn en senket m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 hhe... de er for store, jeg vet det, men de skal av, og byttes ut med noe annet, det skal gjøres mye med bilen i løpet av vinteren! leker meg litt med tanken på kompressor og! hehehehe.... Regner med bilen var stylet da du kjøpte bilen? Style en m3? D blir galt! De som styler bilen slik har som regel en 316i med automatgear... Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 hhe... de er for store, jeg vet det, men de skal av, og byttes ut med noe annet, det skal gjøres mye med bilen i løpet av vinteren! leker meg litt med tanken på kompressor og! hehehehe.... Regner med bilen var stylet da du kjøpte bilen? Style en m3? D blir galt! De som styler bilen slik har som regel en 316i med automatgear... Patrick B Smak og behag det vet du.. Vil han style så må han nesten få lov til det. Hadde heller ikke gjort det, men uten de stigbretta er den ikke så ille. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 hhe... de er for store, jeg vet det, men de skal av, og byttes ut med noe annet, det skal gjøres mye med bilen i løpet av vinteren! leker meg litt med tanken på kompressor og! hehehehe.... Regner med bilen var stylet da du kjøpte bilen? Style en m3? D blir galt! De som styler bilen slik har som regel en 316i med automatgear... Patrick B Smak og behag det vet du.. Vil han style så må han nesten få lov til det. Hadde heller ikke gjort det, men uten de stigbretta er den ikke så ille. hehe Ok, men så bokhylle på en cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 bilen var stylet når jeg kjøpte bilen ja, den skal bygges om til vinteren, så jeg bruker den sånn den er i sommer... jeg er enig i at de ståplassene er fæle, men jeg prøvde å ta de av dagen etter jeg kjøpte den, og det så teit ut, pga. de andre sølvdetaljene på bilen... den blir mer clean i vinter så ha tolmodighet! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 bilen var stylet når jeg kjøpte bilen ja, den skal bygges om til vinteren, så jeg bruker den sånn den er i sommer... jeg er enig i at de ståplassene er fæle, men jeg prøvde å ta de av dagen etter jeg kjøpte den, og det så teit ut, pga. de andre sølvdetaljene på bilen... den blir mer clean i vinter så ha tolmodighet! hehe... Takk for det ja! Blir litt provosert av at folk styler bmw`ene sine slik spesiellt en m3! Men si i fra hvor det går med bilen Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 en vesentlig ting er at det finnes altformye bmw med m-optikk. og derfor er det ønskelig å skille seg ut i mengden. selv om jeg er enig at stylingen min er overdreven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå