Gå til innhold

bmw tåler elg!!!

Share

Anbefalte innlegg

noen som fortsatt mener at det er elgen, og ikke bmw som fra nå av er skogens virkelige konge?? ;) hehe

Elgen er skogens konge, bare fordi BMW har jo ikke noe i skogen å gjøre.. Om du ikke kjører X3 / X5 da.. Men det er jo en annen sak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som fortsatt mener at det er elgen, og ikke bmw som fra nå av er skogens virkelige konge?? ;) hehe

Elgen er skogens konge, bare fordi BMW har jo ikke noe i skogen å gjøre.. Om du ikke kjører X3 / X5 da.. Men det er jo en annen sak. :D

Ja, for dette er jo biler som har utmerket seg med eventyrlige egenskaper i terrenget. Spesielt X3. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for dette er jo biler som har utmerket seg med eventyrlige egenskaper i terrenget. Spesielt X3. :roll:

Forhåpentligvis litt bedre enn en senket m3. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe... de er for store, jeg vet det, men de skal av, og byttes ut med noe annet, det skal gjøres mye med bilen i løpet av vinteren! leker meg litt med tanken på kompressor og! hehehehe....

Regner med bilen var stylet da du kjøpte bilen? Style en m3? D blir galt!

De som styler bilen slik har som regel en 316i med automatgear...

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe... de er for store, jeg vet det, men de skal av, og byttes ut med noe annet, det skal gjøres mye med bilen i løpet av vinteren! leker meg litt med tanken på kompressor og! hehehehe....

Patrick B

Smak og behag det vet du.. Vil han style så må han nesten få lov til det. :) Hadde heller ikke gjort det, men uten de stigbretta er den ikke så ille. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick B

Smak og behag det vet du.. Vil han style så må han nesten få lov til det. :) Hadde heller ikke gjort det, men uten de stigbretta er den ikke så ille. hehe

Ok, men så bokhylle på en cab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen var stylet når jeg kjøpte bilen ja, den skal bygges om til vinteren, så jeg bruker den sånn den er i sommer... jeg er enig i at de ståplassene er fæle, men jeg prøvde å ta de av dagen etter jeg kjøpte den, og det så teit ut, pga. de andre sølvdetaljene på bilen... den blir mer clean i vinter så ha tolmodighet! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen var stylet når jeg kjøpte bilen ja, den skal bygges om til vinteren, så jeg bruker den sånn den er i sommer... jeg er enig i at de ståplassene er fæle, men jeg prøvde å ta de av dagen etter jeg kjøpte den, og det så teit ut, pga. de andre sølvdetaljene på bilen... den blir mer clean i vinter så ha tolmodighet! hehe...

Takk for det ja! :wink: Blir litt provosert av at folk styler bmw`ene sine slik spesiellt en m3! Men si i fra hvor det går med bilen :D

Mvh

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...