snorre Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Bilen min er på verksted å tar hjulstillingskontroll fikk nettopp et spørsmål om hjulstillingsdata til senkesettet 29824-2 BMW 3er (E36) (Typ 3C, 3B, 3/C, 3/B) 6-zyl. color blue, lowering [mm] rear axle 15 front axle 40, year: from: 06.1992 up to: 02.1998 trenger det nå med en gang !! mvh snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Mannen du skal spørre er: Dipl.-Ing. Walter Wirtz Leiter Fahrwerksentwicklung Manager Suspension Development H&R Spezialfedern GmbH & Co.KG Elsper Str. 36 D-57368 Lennestadt Tel.: +49 2721/92600 Fax.: +49 2721/10708 Han har GOD peiling på alt som har med H&R og understell å gjøre. Har du titta på H&R sin hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Jeg fant i godkjenninga at bilen måtte bli "vermessen" som vel betyr å måle opp etter montering av fjærene, samt at lysene måtte justeres/sjekkes. Men jeg fant ingen data nei... Send mail til "w.wirtz@h-r.com" Han svarer kjapt som regel. Si oss hva du fikk av data og sånt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 takker for hjelpa. det ordnet seg. snakket med AutoTrio som sa at jeg skulle bruke orginale innstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 takker for hjelpa. det ordnet seg.snakket med AutoTrio som sa at jeg skulle bruke orginale innstillinger. hei du. Kan jeg spørre hva det kostet det settet og hvordan det ble å kjøre med?? Har tenkt litt på å skaffe meg samme settet selv til min e36 325 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 H&R 40/15 koster ca 2000,- og er en fin senking det. Hvordan det blir å kjøre med avhenger av dempere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg tok 4-hjulskontroll med DIY metoden før og etter montering av 35 mm Eibach senkesett. Det var NULL forandring på spissinga foran og den var fint innenfor toleransen. Fin måte å spare pengene til 4-hjulskontroll på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 I godkjenningspapirene jeg fikk fra Bilstein på PSS9, så skal man sjekk camber og caster foran og bak. Skal du ha det gokjent og stemplet i vognkortet, så må man ha papirene på bl.a. 4-hjulskontroll med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå